پی سی پژوهشگر صبور | نقدها و نمرات بازی Disc Room - پی سی

بازی Disc Room دیروز برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و تا این جا هم استقبال نسبتا خوبی از آن شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به نقدها و نمرات این بازی داشته باشیم.

Disc Room از سری آثار ماجراجویی است که تیم سازنده برای توسعه‌ی آن از عناوین کلاسیک و مدرن فراوانی الهام گرفته‌اند تا بازی‌بازان زیادی را جذب کنند. دنیای این بازی در سال ۲۰۸۹ میلادی در جریان است و عده‌ای از مردم آن شاهد تغییرات شگفت انگیزی در محیط پیرامون خود هستند. به همین دلیل است که چند محقق به این مناطق اعزام می‌شوند تا پژوهش‌های خود را شروع کنند. شما نیز در نقش یکی از این افراد، باید رمز و رازهای موجود را کشف کرده و به یک قهرمان در نزد مردم تبدیل شوید. پس  در صورتی که از دوست داران آثار به این سبک هستید، Disc Room می‌تواند اوقات لذت‌بخشی را برایتان به ارمغان آورد. چندی پیش هم تریلری از این بازی در دسترس قرار گرفت که برای تماشای آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

جالب است بدانید که توسعه‌ی این بازی تنها به دست چند بازی‌ساز یعنی Terri، Dose، Kitty و JW صورت گرفته است. نشر آن را هم شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) به عهده داشته است. ضمنا این بازی فاقد هر گونه بخش آنلاین و چند نفره بوده و تمام قسمت‌های آن را باید به صورت آفلاین و انفرادی طی کنید. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز نقدها و نمرات این اثر توسط برترین منتقدان حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی در دسترس قرار گرفت که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

Gaming Age 9.1/10

بازی Disc Room گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای دارد و رازهای موجود در آن عده‌ی زیادی را به خود سرگرم خواهد کرد. هشت چالش جذاب و دشوار در این عنوان وجود دارد که نباید آن‌ها را از دست بدهید. بهترین ویژگی این بازی، تنوع فراوان در آن است. تنها کار این است که کنترل یک دانشمند کنجکاو را به دست گرفته و ساعت‌ها مشغول این اثر شوید.

HARDCORE GAMER 9/10

بازی Disc Room در عین دشوار بودن، سرعت بسیار خوبی هم دارد و این قضیه حس هیجان زیادی به بازی‌بازان می‌دهد. در مجموع Disc Room یک اثر لذت‌بخش است که ترکیب آن با عناوین قدیمی و آرکید می‌تواند نکته‌ی مهمی باشد. این بازی به ما آموخت که چگونه در اوج سختی انگیزه پیدا کنیم و نسبت به مسائل امیدوار باشیم.

MALDITOSNERDS.COM 9/10

تیم سازنده‌ی Disc Room با وجود این که از نفرات کمی تشکیل شده است، اما نزد ما بسیار آشنا و کاربلد هستند. آن‌ها تا به حال آثاری همچون High Hell، Heavy Bullets و Minit را تولید کرده‌اند و حالا با یک عنوان آرکید دیگری سر و کار داریم. تنها می‌توانیم بگوییم که Disc Room را به همه‌ی بازی‌بازان توصیه می‌کنیم؛ چرا که چیزهای زیادی برای گفتن دارد.

GameSpew 9/10

بازی Disc Room بسیار دشوار است و بازی‌بازان پس از طی کردن چند ماموریت به این قضیه آگاه می‌شوند. بنابراین اگر بازی‌باز صبوری نیستید و تحمل شکست‌های فراوان را ندارید، توصیه می‌کنیم که سمت آن نروید. اگر از دوست داران چالش‌های متنوع هستید، بدون شک به Disc Room اعتیاد پیدا خواهید کرد.

OG 9/10

باید اعتراف کنیم هرگز انتظار نداشتیم که Disc Room عنوانی به این خوبی باشد. حال پس از به پایان بردن این بازی، قصد داریم که دوباره آن را تجربه کرده و لذت ببریم. این روزها بسیاری از بازی‌های کوچک ممکن است چندان به چشم نیایند و استقبال جالبی هم از آن‌ها نمی‌شوند، اما باید بدانید که Disc Room با تمام آن‌ها فرق دارد. پس اگر شما هم با تریلر‌ها و تصاویر Disc Room قانع نشدید، پیشنهاد می‌کنیم که آن را امتحان کنید و با پازل‌های متنوع آن سرگرم شوید.

ZTGD 8.5/10

بدون شک Disc Room یکی از اعتیادآورترین عناوین امسال است که اکثر بازی‌بازان را به خود جذب می‌کند. در ابتدای بازی ممکن است کمی سردرگم شوید و ندانید که باید چه کاری انجام دهید، اما هر چه جلوتر بروید، نحوه‌ی کار با آن را خواهید آموخت. اگر هنوز هم در خصوص خرید این عنوان مردد هستید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا دموی آن را تجربه کنید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

PRESS START 8.5/10

Disc Room بهتر و جذاب‌تر از چیزی است که انتظارش را داشتیم. تیم سازنده‌ی این بازی برای ساخت آن از آثار قدیمی خود همچون Minit الهام گرفته‌ است، اما پیش‌بینی می‌شود که اثر جدیدشان محبوب‌تر هم خواهد شد. علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی از Disc Room نیز لذت خواهند برد.

Dual SOCKERS 8.5/10

Disc Room انتخاب مناسبی برای بازی‌بازانی است که عاشق چالش‌های دشوار و درگیر کننده هستند. ای کاش این بازی حالت چند نفره هم داشت تا آن را با دوستانمان تجربه می‌کردیم. با این حال، هنوز هم خصوصیات بی شماری در آن به چشم می‌خورد. از حالت‌های فراوان و طراحی مراحل این بازی نیز نباید به سادگی عبور کرد.

Wccftech 8.2/10

Disc Room داستان یک پژوهش‌گر دوست داشتنی را روایت می‌کند که با ورود به سرزمینی عجیب، سعی دارد تا چالش‌هایی را برای زنده ماندن انجام دهد. تنوع در دشمنان این بازی نیز در نوع خود بسیار جالب است. در کل Disc Room رضایت ما را تا حد زیادی جلب کرد.

SCREEN RANT 8/10

Disc Room پروژه‌ی بسیار جذابی بود که تیم سازنده به خوبی از پس ساخت آن بر آمد. در تنظیمات این بازی امکانات فراوانی به چشم می‌خورد و بازی‌بازان با سلیقه‌های مختلف می‌توانند آن را امتحان کنند. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این بازی باید به گیم‌پلی و جهان رازآلود آن اشاره داشت.

GAMESPOT 8/10

در Disc Room ممکن است با خطرات و شکست‌های زیادی مواجه شوید، اما وقتی بتوانید از آن‌ها سربلند بیرون بیایید، به خودتان افتخار خواهید کرد. باید بدانید که با اثری چالش برانگیز و جذاب به همراه داستانی عمیق مواجه هستید و دل کندن از آن به هیچ وجه کار راحتی نخواهد بود.

Shacknews 8/10

بدون شک همه‌ی بازی‌بازان شکست‌های زیادی را در Disc Room متحمل می‌شوند، اما این که تسلیم نشوید و دوباره آن را آغاز کنید، به خودتان بستگی دارد. گیم‌پلی این بازی به طرز عجیبی اعتیادآور است و باز کردن اتاق‌ها و کشف رمز و رازها در آن لذت‌بخش به نظر می‌رسد. اگر دلتان یک بازی بقای بی نظیر می‌خواهد، Disc Room را از دست ندهید.

TheSixthAxis 8/10

Disc Room یک بازی عالی در سبک‌های اکشن و ماجراجویی است که پازل‌های متنوع و سرگرم کننده‌ی زیادی هم در آن دیده می‌شود.

PC Gamer 7.8/10

Disc Room شامل ساعت‌ها گیم‌پلی هیجان انگیز و جالب است و البته اضطراب را در بسیاری از بازی‌بازان تشدید می‌کند. علاقه‌مندان به عناوین بقا و ماجراجویی حتما آن را دوست خواهند داشت.

AOTF 7/10

Disc Room میزان صبر و تحمل شما را خواهد سنجید و باید ببینید که از این لحاظ در چه سطحی قرار دارید.

همچنین دیگر منتقدان نظیر VANDAL به این بازی نمره‌ی ۸ داده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.