پی سی پلی‌استیشن ۵ در زمان عرضه از صدای سه بعدی برروی بلندگوی تلویزیون‌ها پشتیبانی نخواهد کرد - پی سی

مهندسان شرکت سونی به سختی کار می‌کنند تا پس از عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ قابلیت صدای سه بعدی را به تلویزیون‌ها بیاورند.

همچنان اطلاعات زیادی وجود دارد که از پلی‌استیشن ۵ نمی‌دانیم و انتظار داریم با نزدیک شدن به عرضه جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته شود. سطح و گسترگی پلی‌استیشن پلاس کالکشن (Playstation Plus Collection) چگونه خواهد بود؟ سیستم عامل به چه شکل طراحی شده است؟ جواب این سوال‌ها باید مشخص شود اما امروز شرکت سونی اعلام کرد که در زمان عرضه‌ی کنسول‌ها بلندگوی تلویزیون‌ها از تکنولوژی‌ آن‌ها یعنی Tempest 3D بهره نخواهد برد.

ایزابل توماتیس (Isabelle Tomatis)، مدیر ارشد لایسنسینگ و بازاریابی لوازم جانبی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، در پست جدید بلاگ پلی‌استیشن توضیحاتی را در رابطه با تکنولوژی صدای سه بعدی Tempest در پلی‌استیشن ۵ ارائه داد. وی باری دیگر تایید کرد که بازی‌بازان می‌تتوانند از طریق جک ۳٫۵ میلی‌متری کنترلر دوال‌سنس هدفون خود را متصل کنند و از تکنولوژی جدید استفاده کنند. توماتیس در ادامه متذکر شد که تیم آن‌ها به سختی برروی صدای سه بعدی برروی بلندگوی تلویزیون‌ها کار می‌کند. وی در این باره گفت:

اگرچه صدای فراگیر مجازی برروی بلندگوی تلویزیون‌ها در زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار نمی‌گیرد اما همچنان ویژگی مورد انتظار و هیجان انگیزی است که مهندسین ما به سختی برروی آن کار می‌کنند تا هر چه زودتر برای مخاطبین در دست قرار گیرد.

هنوز نمی‌دانیم چقدر باید برای این قابلیت صبر کنیم اما هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی برروی تلویزیون‌ها تا چه میزان برروی تجربه‌ی شما تاثیرگذار خواهد بود. اگر بیش از همیشه با هدفون بازی‌ها را تجربه می‌کنید احتمالاََ تاثیر زیادی را احساس نخواهید کرد. مطمئناََ تکنولوژی Tempest با هدفون‌ها هماهنگی خاص دارد و بهترین گزینه‌ی هدفون ۳D Pulse شرکت سونی خواهد بود که با قیمت ۱۰۰ دلار به همراه پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود.

با وجود تمامی مشکلات پیرامون پیش‌خرید و احتمال تاخیر ارائه‌‌ی کنسول در برخی خرده‌فروشی‌ها تا سال ۲۰۲۱، سرانجام پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) عرضه‌ خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها