پی سی ویراستار بخش تکنولوژی دیجیتال فاندری: سازندگان توسعه‌ی بازی برروی پلی‌استیشن ۵ را بسیار آسان توصیف می‌کنند - پی سی

سازندگان کار برروی پلی‌استیشن ۵ و تولید محتوا برای آن را همانند توسعه‌ی برنامه برای پلی‌استیشن ۴ توصیف می‌کنند با این تفاوت که ویژگی‌های تازه و قدرت بیشتر در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

پس از عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۳ همیشه با ورود به نسلی جدید این نگرانی پیش آمده است که با سخت‌افزاری پیچیده رو به رو شویم، سخت‌افزاری که توسعه‌ی برنامه برای آن سخت باشد و برنامه‌نویسان را سردرگم کند. در زمان رونمایی پلی‌استیشن ۴، معمار آن، مارک سرنی (Mark Cerny)، مستقیماََ به این موضوع اشاره کرد و سپس برای رونمایی از پلی‌استیشن ۵ نیز بخشی از سخنرانی خود را به استودیوهای توسعه در سرتاسر جهان و اهمیت آن‌ها اختصاص داد. اخیراََ شایعه‌هایی مبنی بر سختی‌های کار با سخت‌افزار نسل بعدی شرکت سونی در فضای مجازی پخش شده و یک منبع داخلی اعلام کرده بود بازی Resident Evil Village برروی این پلی‌استیشن ۵ با مشکل رو به رو شده است.

روز گذشته ریچارد لیدبتر (Richard Leadbetter) از وبسایت دیجیتال فاندری (Digital Foundry) با پنل EGX مصاحبه‌ای داشته است که اخبار خوبی برای طرفداران پلی‌استیشن ۵ به همراه دارد. وی در رابطه با توسعه‌ی محتوا برای این پلتفرم گفت:

تک تک توسعه دهندگانی که با آن‌ها صحبت کرده‌ام از راحتی ساخت بازی برروی پلی‌استیشن ۵ صحبت می‌کنند. آن‌ها این توصیف را ارائه می‌دهند که فضای توسعه‌ی محتوا برای پلی‌استیشن ۵ همانند پلی‌استیشن ۴ است با این تفاوت که همه چیز مقیاسش بالا رفته و با ویژگی‌های جدید و قدرت بالا رو به رو هستیم. من نمی‌توانم بیش از این برروی این نکته تاکید کنم که تا چه حد سازندگان در موقعیتی که قرار دارند احساس رضایت و خوشحالی می‌کنند.

تا به این لحظه استودیوهای بسیاری از سخت‌افزار و ویژگی‌های جدید پلی‌استیشن ۵ تعریف کرده‌اند اگرچه زمان زیادی تا عرضه باقی نمانده است. به محض این که کنسول‌های نسل بعدی در دسترس دیجیتال فاندری و سایر وبسایت‌های تحلیلی قرار گیرند، تمامی ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های آنان با یکدیگر مقایسه می‌شود. در حال حاضر باید تنها به صحبت‌های سازندگان که به کیت توسعه دسترسی دارند بسنده کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.