پی سی ویدئوی منتشر شده از Resident Evil 2 سرعت بالای بارگذاری آن را برروی اکس‌باکس سری اکس نشان می‌دهد - پی سی

اضافه شدن حافظه‌ی SSD به اکس‌باکس سری اس، اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵، بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کنسول‌های نسل بعد محسوب می‌شود. همان‌‌طور که می‌دانید، در طی چند روز اخیر شاهد انتشار ویدئو‌های متعددی از اجرای بازی‌های مختلف جدید و قدیمی برروی این سیستم‌ها بودیم. حال به تازگی ویدئویی از بارگذاری Resident Evil 2 برروی اکس‌باکس سری اکس منتشر شده است که باز هم تاثیر قابل توجه SSD برروی بارگذاری را نشان می‌دهد.

کاربری با نام astaranx اخیراً ویدئویی را در توییتر منتشر کرده است که سرعت بالای بارگذاری Resident Evil را برروی کنسول نسل بعد مایکروسافت نشان می‌دهد. در این ویدئو شاهد آن هستیم که اجرای اولیه‌ی بازی از منوی خانه‌ی کنسول تا رسیدن به گیم‌پلی، تنها ۲۰ ثانیه زمان می‌برد. البته نکته‌ی تحسین برانگیز‌تر این است که تنها ۲ ثانیه زمان می‌برد تا از صفحه‌ی اصلی بازی به گیم‌پلی منتقل شوید.

اگر هنوز هم در مورد عملکرد بی‌نظیر حافظه‌ی SSD کنسول‌های نسل بعدی تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئو‌های منتشر شده از سرعت بارگذاری Gears 5 و DOOM Eternal برروی اکس‌باکس سری اکس را مشاهده کرده و همچنین به ویدئو‌های به اشتراک گذاشته شده از بارگذاری Devil May Cry 5: Special Edition و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برروی پلی‌استیشن ۵ نگاهی بیاندازید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.