پی سی ویدئوی جدید گیم‌پلی Valhalla مبارزات بازی را نشان می‌دهد - پی سی

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) تاکنون اطلاعات زیادی را از بازی مورد انتظار Valhalla به اشتراک گذاشته و حتی وجود سرزمین‌های Jotunheim و Asgard را نیز تایید کرده است. حال آقای مارک-انتوین پیتری (Marc-Antoine Pietri)، طراح ارشد سیستم‌های بازی، در گفتگویی با وب‌سایت IGN توضیحات بیشتری را در مورد سیستم مبارزه و بخش‌های دیگر بازی ارائه داده است.

تمرکز ویدئوی جدید IGN برروی مهارت‌هایی است که به شما اجازه می‌دهند تا دشمنان را با قدرت بالای خود از بین ببرید؛ از انجام تمام کننده‌های خشن گرفته تا آسیب زدن به نقاط ضعف دشمنان، شکسن دفاع آن‌ها و دیگر مهارت‌ها. همان‌طور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد، شخصیت اصلی می‌تواند از سلاح‌های مختلفی در هر دو دست خود استفاده کند. این به بازی‌باز اجازه می‌دهد تا بتواند شخصیت و روش مبارزه‌ را طبق سلیقه‌ی خود شخصی سازی کند.

Eivor قادر است تبر‌های خود را در جهت‌های مختلفی پرتاب کرده و با این‌کار جریان نبرد را کنترل کند. استفاده از تیر و کمان نیز به او اجازه می‌دهد تا با بهره بردن از یک مهارت بسیار قدرتمند، دشمنان مختلفی را هدف قرار دهد. البته Eivor با دستان خالی نیز می‌تواند حرکات مرگباری را برروی دشمنان اجرا کند؛ برای مثال، اگر یکی از دشمنان برروی زمین بیافتند، Eivor می‌تواند پای خود را برروی دشمن بکوبد و آسیب زیادی را به او وارد کند. همچنین باید اشاره کنیم که در بازی Valhalla تمام دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که در صورت حمله به آن‌ها، نوار دفاع دشمن به صورت کامل خالی می‌شود و شما می‌توانید یک تمام کننده‌ی قدرتمند برروی آن‌ها اجرا کنید.

در نهایت، باز هم شاهد پایگاه اصلی Eivor هستیم که در آن‌جا می‌توانید با ارتقا و آزاد کردن مکان‌های جدید مانند آهنگری، فعالیت‌های بیشتری را به پایگاه خود اضافه کنید. در این مکان شاهد چندین ساختمان با اهداف مختلف خواهیم بود تا بازی‌بازان برای بهبود پایگاه خود تشویق شوند.

بازی Valhalla در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس، سری اس، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این عنوان نیز همزمان با عرضه‌ی این کنسول در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) در دسترس قرار خواهد گرفت. جهت مشاهده‌ی اخبار منتشر شده از بازی Valhalla به این‌جا مراجعه کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.