پی سی ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی In Nightmare در دسترس قرار گرفت - پی سی

استودیوی سازنده‌ی In Nightmare که سال گذشته به معرفی این بازی پرداخته بود، امروز تریلر تازه‌ای از آن را در دسترس قرار داد تا بازی‌بازان را بیشتر از قبل آشنا کرده باشد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات تکمیلی به همراه این ویدئو باشید.

In Nightmare را باید عنوانی در سبک‌های ماجراجویی و ترسناک به حساب آورد که سازندگان تمرکز زیادی را روی داستان آن داشته‌اند و این قضیه می‌تواند استقبال خوب بازی‌بازان را در پی داشته باشد. این بازی داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که سعی دارد تا از ترس‌ها و کابوس‌های خود فرار کند و به زندگی عادی خود برگردد. به همین دلیل است که او ترجیح می‌دهد که در وهله‌ی اول با آن‌ها مواجه شود. در مراسم ChinaJoy 2019 هم ویدئویی از این بازی منتشر شد که از طریق این نشانی می‌توانید آن را مشاهده کنید. خوب است بدانید که شرکت مجیک‌فیش (Magicfish) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی In Nightmare را به عهده دارد. پس اگر از علاقه‌مندان به این آثار هستید، از تجربه‌ی این عنوان دریغ نکنید.

بازی In Nightmare هنوز هم برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست توسعه قرار دارد و به همین علت، تاریخ دقیقی برای انتشار آن در نظر گرفته نشده است. انتظار می‌رود که در روزها و ماه‌‌های آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه عرضه گردد. در پایان می‌توانید جدیدترین تریلر مربوط به گیم‌پلی In Nightmare را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.