پی سی ویدئویی جدید قابلیت Quick Resume کنسول اکس‌باکس سری اس را نشان می‌دهد - پی سی

اوایل ماه جاری میلادی بود که شرکت مایکروسافت در یک اقدام هیجان‌انگیز از کنسول نسل نهمی اکس‌باکس سری اس خود با برچسب قیمتی ۲۹۹ دلاری رونمایی کرد و خبر آن به مانند یک بمب در شبکه‌های مختلف اجتماعی و محافل گوناگون بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد. این کنسول تمام دیجیتالی و با صرفه‌ی اقتصادی احتمالا قرار است در ترکیب با سرویس اکس‌باکس گیم‌پس (XboX Game Pass) یک برگ برنده‌ی بزرگ برای شرکت مایکروسافت در نسل نهم نام گیرد و جامعه‌ی کاربران خاص خود را فراهم آورد.

سرانجام این دستگاه معرفی شد و برخی از توسعه‌دهندگان نسبت به آن نظرات مثبتی داشتند و برخی دیگر نظرات متفاوت و تا حدودی منفی را ارائه دادند. با این که باید منتظر ماند و دید که کنسول اکس‌باکس سری اس تا چه اندازه در ارائه‌ی یک تجربه‌ی با کیفیت از بازی‌های نسل نهمی موفق خواهد بود اما شرکت مایکروسافت با ارائه‌ی ویدئوهای مختلف از قابلیت‌های این کنسول قصد دارد بازی‌بازان را بیشتر با ارزشمندی آن آشنا سازد.

شرکت مایکروسافت به تازگی یک ویدئوی جدید از قابلیت Quick Resume کنسول اکس‌باکس سری اس منتشر کرده است و همانطور که در این ویدئو خواهید دید، این قابلیت به بازی‌بازان این امکان را می‌دهد تا با سرعتی بالا و باورنکردنی بین چندین بازی جابجا شوند و به سرعت به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند. مطابق این ویدئو در ظاهر به نظر می‌رسد که کنسول اکس‌باکس سری اس با وجود شکاف سخت‌افزاری که با دو کنسول اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ دارد، باز هم کنسولی سریع و قدرتمند به شمار می‌آید و عملکرد قابل قبولی خواهد داشت. همچنین در این ویدئو به قابلیت Backwards Compatibility این کنسول نیز اشاره شده است که شاهد اجرا شدن بازی‌هایی از کنسول‌های نسل قبلی به مانند اکس‌باکس وان، اکس‌باکس ۳۶۰ و اکس‌باکس خواهیم بود.

هر دو کنسول نسل نهمی شرکت مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اس و سری اکس قرار است در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) به بازار عرضه شوند. همچنین پیش‌سفارش این دو دستگاه از تاریخ ۱ مهر ماه ۱۳۹۹ (۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) انجام خواهد گرفت. در پایان می‌توانید ویدئوی جدید مربوط به قابلیت Quick Resume کنسول اکس‌باکس سری اس را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.