پی سی هایلایت: عصر وایکینگ‌ها | بررسی نکات بازی Assassin’s Creed Valhalla - پی سی

در جدیدترین قسمت از فصل دوم آیتم ویدئویی «هایلایت»، به سراغ بازی Assassin’s Creed: Valhalla رفته‌ و نکاتی که پیش از خرید این بازی‌ باید بدانید را بررسی کرده‌ایم.

بررسی نکات بازی Assassin’s Creed: Valhalla

پس از یک سال غیبت، سری محبوب Assassins Creed برگشته و همان شکل و سبک چند بازی قبلی را ادامه می‌دهد. Assassin’s Creed: Valhalla با وعده‌ی ارائه‌ی جهانی باز و بزرگ که پاسخگوی سبک نقش‌آفرینی است، پا به میدان گذاشت. درست مانند هر بازی دیگر این سری، طرفداران برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید هم هیجان زده بودند. بعد از عقب رفتن در تاریخ با بازی‌های قبلی که از Origins شروع شد و سال بعد با Odyssey ادامه یافت، این بار مجددا در تاریخ به جلو می‌رویم. Assassin’s Creed: Valhalla در قرن نهم و دوره‌ی حمله‌ی وایکینگ‌ها به بریتانیا جریان دارد. وقایع بازی ۳۰۰ سال پیش از اولین بازی سری Assassins Creed اتفاق می‌افتند. بازی‌بازان در نقش Eivor، یک جنگجوی وایکینگ که قبیله‌ی خود را هدایت می‌کند قرار می‌گیرند. هدف آن‌ها پیدا کردن سرزمین‌های جدید برای سکونت است.

همچنین مانند اکثر بازی‌هایی که در به تازگی منتشر می‌شوند، Assassins Crees Valhalla نیز یک بازی میان‌ نسلی است‌. این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس وان و ایکس باکس سری اس و ایکس در دسترس است. نسخه‌ی نسل نهمی بازی به صورت ۴K و ۶۰ فریم برروی پلی‌استیشن ۵ و سری ایکس اجرا می‌شود و از نظر تراکم، کیفیت سایه‌ها، کیفیت بافت‌ها، سرعت بارگذاری و موارد دیگر، به مراتب بهتر از نسل هشتم است.

حال در ادامه و در قسمت جدید هایلایت با ما همراه باشید تا به بررسی کامل‌تری از این بازی پرداخته و نکاتی را برای شما بازگو کنیم که باید پیش از خرید بازی Assassins Crees Valhalla بدانید.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

برای بررسی اخبار و جزئیات بیشتر از بازی Assassin’s Creed: Valhalla می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.