پی سی نینجا با امضای قراردادی چندساله به توییچ بازمی‌گردد - پی سی

نینجا، استریمر مشهور که سال گذشته برای امضای قرارداد انحصاری ۵۰ میلیون دلاری با سرویس استریم شرکت مایکروسافت، میکسر، توییچ را ترک کرده بود، با تعطیل‌شدن پلتفرم مایکروسافت به‌صورت انحصاری به توییچ بازگشته است.

نینجا (Ninja) با نام واقعی تایلر بلوینز (Tyler Blevins) به‌تازگی قراردادی با سرویس استریم توییچ (Twitch) که متعلق به شرکت آمازون است امضا کرده. توییچ بزرگترین سرویس استریم بازی است  که روزانه به‌طور میانگین ۱۷.۵ میلیون نفر بازدیدکننده‌ی فعال دارد. نینجا پیش از ترک توییچ و پیوستن به میکسر، روی این پلتفرم ۱۴ میلیون دنبال‌کننده داشت. او در بیانه‌ای گفت:

بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است دوباره تمام‌وقت به استریم بپردازم و با فن‌بیس وفادارام در ارتباط باشم. من مدتی به انتخاب بهترین پلتفرم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که توییچ حامی من بوده و اهداف اصلی کار من را درک می‌کند.

مشتاق همکاری با توییچ هستم تا نشان بدهم این جامعه‌ی فوق‌العاده‌ی بازی‌بازها چه تأثیرات معناداری می‌توانند داشته باشند.

گزارش‌های می‌گویند که نینجا بعد از تصمیم مایکروسافت به بستن سرویس میکسر و پایان قرارداد انحصاری او، حدود ۳۰ میلیون دلار از این شرکت دریافت کرده است، و سپس یک پیشنهاد دیوانه‌وار برای پیوستن به فیسبوک گیمینگ (Facebook Gaming) را رد کرده است.  بعد از بسته‌شدن میکسر، سایت‌ها و کاربران آن به فیسبوک گیمینگ منتقل شدند.

نینجا در ماه ژوئن پس از اعلام تعطیلی میکسر گفته بود که درحال بررسی قدم بعدی خود است. یک ماه بعد، او به‌مدت کوتاهی در استریم یوتیوب و توییچ حضور پیدا کرد، ولی هیچ همکاری رسمی بین او و این پلتفرم‌ها اعلام نشد.

معاون شبکه‌ی توییچ درباره بازگشت نینجا گفت که آن‌ها از امضای قرارداد همکاری انحصاری با این استریمر هیجان‌زده هستند:

تایلر یکی از چهره‌های کلیدی جامعه‌ی بازی‌بازان است و تأثیر فوق‌العاده‌ای برروی صنعت و فرهنگ بازی‌ها گذاشته. بازی‌ها و مردمی که بازی‌ها را دوست دارند، حالا توسط افراد زیادی به‌رسمیت شناخته می‌شوند و قسمتی از این موضوع مدیون تایلر است، و ما می‌دانیم که این تازه اول کار او است.

دیگر استریمر مشهوری که قرار بود به میکسر بپیوندد، مایکل گزشک (Michael Grzesiek) معروف به شراد (Shroud)، خبر بازگشت خود به استریم انحصاری برروی توییچ را ماه پیش اعلام کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.