پی سی نگاهی به حجم فیلمنامه و دیالوگ‌های دوبله‌ی ژاپنی Cyberpunk 2077 داشته باشید - پی سی

آیا هیچوقت به این موضوع فکر کرده‌اید عناوین نقش آفرینی عظیم و پر جزئیاتی مانند The Witcher 3: Wild Hunt یا Cyberpunk 2077 چه حجم از دیالوگ و فیلمنامه‌ای را شامل می‌شوند؟ مدیر بخش ژاپنی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، یوکی نیشیو (Yuki Nishio) به صورت بصری تصویری را منتشر کرد که حجم فیلمنامه، دیالوگ‌ها و بخش روایی Cyberpunk 2077 را نشان می‌دهد. تعداد برگه‌ها و حجم کار برروی آن‌ها بسیار تعجب‌برانگیز به نظر می‌رسد.

چندی پیش نیز سی‌دی پراجکت رد تاریخ برگزاری قسمت جدید رویداد Night City Wire را اعلام کرد و ما به زودی شاهد نمایش‌های جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 خواهیم بود. قسمت چهارم این رویداد در تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۳۹۹ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۰) و از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. از طرفی آن‌ها چند روز پیش اعلام کردند که فرایند توسعه‌ی بازی به پایان رسیده و به عبارتی گلد شده است. بنابراین جای هیچ نگرانی پیرامون تاخیری دوباره نیست.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این اثر از ابتدا برروی هر دو کنسول نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ با بهبودهای متناسب اجرا خواهد شد اما به‌روزرسانی اصلی برای این دو کنسول و کنسول اکس‌باکس سری اس در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود که موارد بسیاری از جمله ویژگی رهگیری پرتو (Ray Tracing)، بافت‌های بهبود یافته و موارد دیگر را به این عنوان اضافه خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.