پی سی نصب فیزیکی بازی در کنسول پلی‌استیشن ۵ موجب بروز مشکلاتی شده است - پی سی

به‌تازگی برخی از کاربران پلی‌استیشن ۵ گزارش‌هایی در مورد مشکل نصب بازی در هنگام قرار دادن دیسک ارائه داده‌اند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ همانند هر فناوری جدید با هیجان و شور شوق زیادی از سوی طرفداران همراه بوده است. کنسول‌های نسل جدید همواره در زمان عرضه از مشکلات مختلفی رنج می‌برند و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که کنسول پلی‌استیشن ۵ از آن رنج می‌برد، مشکل مربوط به نصب داده از طریق دیسک است.

اخیراً کاربری به نام لنس مک‌دونالد (Lance McDonald) در صفحه توییتر خود به توضیح در مورد  مشکل نصب دیسک بازی Devil May Cry 5 Special Edition پرداخته است. به‌نظر می‌رسد که اگر در زمان نصب برخی بازی‌ها از روی دیسک کنسول شما به اینترنت وصل باشد، آخرین به‌روزرسان منتشر شده برای بازی به‌صورت اتوماتیک همراه با بازی اصلی دانلود می‌شود. این امر می‌تواند موجب کندتر شدن روند نصب بازی اصلی شود، ولی این تنها مشکل به ‌وجود آمده نیست.

این کاربر گزارش داده است که اگر در چنین وضعیتی در هنگام نصب بازی اینترنت شما دچار مشکل شود، مجبور خواهید بود تا دیسک بازی را از دستگاه بیرون آورید و آن را مجددا نصب کنید. در حالی که سونی پیش‌تر یکبه روزرسانی برای پلی‌استیشن ۵ ارائه داده است، اما مشخص نیست که این مورد و مشکلات دیگر در چه زمانی رفع خواهند شد.

وجود مشکلات گسترده در هنگام عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید، موضوع عجیبی به نظر نمی‌رسد. بدون شک با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های مختلف در آینده، این مشکلات برطرف می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.