پی سی نسل هشت در یک نگاه | ویدئویی جذاب با محوریت بهترین آثار منتشر شده برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ - پی سی

به تازگی یکی از کانال‌های مشهور یوتیوب (YouTube) ویدئویی را تولید و به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد حضور عناوین نامداری هستیم که طی سال‌ها برای کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ منتشر شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این ویدئوی دوست‌داشتنی داشته باشیم.

نزدیک به هفت سال از زمانی که برای اولین بار بازی‌بازان سراسر جهان توانستند کنسول‌های نسل هشتم را در ویترین مغازه‌ها مشاهده کنند می‌گذر و ما هم‌اکنون تنها چند هفته تا آغاز نسل نهم کنسول‌ها فاصله داریم.

مطمئناً بسیاری از بازی‌بازان سراسر جهان با بنده هم عقیده هستند که نسل هشتم کنسول‌ها با تمامی فراز و فرودهای خود همانند بسیاری از وقایع زندگی، مثل یک چشم به هم زدنی از جلوی ما عبور کرد و هم‌اکنون در حال رسیدن به پایان راه خود است؛ انگار همین دیروز بود که انگشت به دهان در حال تماشای تریلر معرفی عناوینی همچون Infamous Second Son و Killzone Shadow Fall برای کنسول پلی‌استیشن ۴ بودیم و با خود فکر می‌کردیم که آیا ممکن است روزی توانایی تجربه‌ی این آثار را با دستان خود برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ خودمان داشته باشیم یا خیر.

به همین مناسبت کانال یوتیوب PlayStation Access به تازگی ویدئوی بسیار جذابی را برای طرفداران خود حاضر کرده است که همچون مرور خاطرات در ذهن یک انسان که می‌تواند آن را همراه خود با نهایت سرعت ممکن به هرجایی ببرد، نگاهی بسیار سریع و در عین حال چشم‌نواز به مهم‌ترین آثار منتشر شده برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهد انداخت. شما در ادامه می‌توانید این ویدئوی بسیار زیبا را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

در نهایت از شما کاربران عزیز و‌ب‌سایت گیمفا می‌خواهیم بهترین خاطره‌ی خود در نسل هشتم کنسول‌ها را با ما و دیگر اعضای گیمفا به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.