پی سی نسخه‌ی کنسولی بازی Scavengers به‌زودی عرضه خواهد شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Scavengers امروز در خبر بسیار خوبی اعلام کرد که این بازی در آینده علاوه‌بر رایانه‌های شخصی، برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. همچنین تریلر تازه‌ای از گیم‌پلی این اثر در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Scavengers را باید عنوانی در سبک‌های بقا و تیراندازی به حساب آورد که در آن می‌توانید کنترل شخصیت‌های مختلفی را به عهده گرفته و با در اختیار داشتن سلاح‌ها و آیتم‌های مفید، دیگر بازیکنان روی نقشه را از بین ببرید تا به قهرمان تبدیل شوید. این بازی چند سال قبل توسط استودیوی میدوینتر (Midwinter) معرفی شد، اما به دلیل طولانی شدن روند توسعه هنوز به دست بازی‌بازان نرسیده است. جهت آشنایی بیشتر با این عنوان و تماشای تریلری از آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

پیش از این گفته شده بود که Scavengers تنها برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. حال طبق مصاحبه‌‌های اعضای تیم سازنده، متوجه شدیم که این عنوان در تاریخی نامشخص به دست دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان نیز می‌رسد که می‌تواند خبر خوبی برای آن‌ها باشد. همچنین همان‌طور که گفته شد، امروز ویدئویی از گیم‌پلی Scavengers عرضه شده است که در پایان قابل مشاهده و دریافت است.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.