پی سی نسخه‌ی نسل بعدی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در وب‌سایت ESRB فاش شد - پی سی

با نزدیک شدن به آغاز نسل جدید، اکثر بازی‌های امسال به صورت بین نسلی منتشر خواهند شد. اما در این میان عناوینی وجود دارند که هنوز نسخه‌ی نسل بعدی آن‌ها معرفی نشده‌ و یکی از آن‌ها بازی جذاب Crash Bandicoot 4: It’s About Time است. این بازی هم‌اکنون تنها برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد و اکتیویژن (Activision) نیز هنوز در مورد انتشار نسخه‌ی نسل بعدی این عنوان صحبت نکرده است. اما این‌طور به نظر می‌رسد، نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس بازی توسط وب‌سایت سازمان رده‌ بندی سنی ESRB فاش شده است.

اگر در وب‌سایت ESRB به جستجوی Crash Bandicoot 4: It’s About Time بپردازید، شاهد صفحه‌ی رده بندی سنی نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس بازی خواهید بود. از آن‌جایی که بازی برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت لیست شده است، پس انتظار می‌رود که برای کنسول‌ پلی‌استیشن ۵ نیز عرضه شود. برای یادآوری باید اضافه کنیم که در وب‌سایت بازی Crash Bandicoot 4 به نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز اشاره شده بود. پس به نظر می‌رسد که در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی نسخه‌های بیشتری از این عنوان خواهیم بود.

با توجه به استایل هنری Crash Bandicoot 4 و همچنین گیم‌پلی پلتفرمر آن، شاید اضافه کردن پشتیبانی از نرخ فریم ۱۲۰ برای پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس | اس، یکی از ایده‌های توسعه دهندگان برای استفاده از سخت افزار قدرتمند این کنسول‌ها باشد. از طرف دیگر احتمال دارد که از تکنیک رهگیری پرتو نیز در مواردی مانند بازتاب‌ها، سایه‌ها و یا نورپردازی استفاده شود.

در نهایت، اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید دید که آیا خریداران نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان می‌توانند بازی را به نسخه‌ی نسل بعدی پلتفرم خود ارتقا دهند یا خیر. علاوه بر این، قیمت این نسخه چه قدر خواهد بود؟

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر با این عنوان، شما می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.