پی سی نسخه‌ی ریمستر Marvel’s Spider-Man دارای یک فهرست تروفی جداگانه است - پی سی

همان‌طور که می‌دانید، خریداران پلی‌استیشن ۵ در زمان عرضه‌ی این کنسول قادر به تجربه‌ی دو بازی از مجموعه‌ی Spider-Man یعنی نسخه‌ی ریمستر Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales خواهند بود. با این‌که اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) تاکنون اطلاعات مختلفی را از نسخه‌ی ریمستر عنوان محبوب Marvel’s Spider-Man به اشتراک گذاشته است، اما هنوز هم برخی از بخش‌های این بازی برای طرفداران نامعلوم هستند. حال این استودیو تصمیم گرفته است تا به یکی دیگر از سوالات طرفداران پاسخ دهد.

اگر اخبار مربوط به نسخه‌ی ریمستر Marvel’s Spider-Man را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید که این بازی قرار نیست به صورت فیزیکی منتشر شود. علاوه بر این، باید در نظر داشته باشید که فایل‌های ذخیره‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ نیز به نسخه‌ی ریمستر منتقل نخواهند شد. حال باید اضافه کنیم که نسخه‌ی پلی‌استیشن Marvel’s Spider-Man شامل یک فهرست تروفی جدید نیز می‌شود. این یعنی شما می‌توانید دو تروفی پلاتینوم را با تجربه‌ی بازی بدست آورید؛ البته به شرطی که تروفی پلاتینوم نسخه‌ی اصلی را پیش از این دریافت کرده‌ باشید.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی ریمستر Marvel’s Spider-Man دارای سه لباس اضافه است. پس احتمال دارد که تروفی‌های جدید بازی برای آزاد کردن این لباس‌ها در نظر گرفته شده باشند.

نسخه‌ی ریمستر Marvel’s Spider-Man با تهیه‌ی نسخه‌ی آلتیمیت Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قابل بازی خواهد بود. این عنوان در تاریخ پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نسخه‌ی ریمستر به این‌جا مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.