پی سی نسخه‌ی اکس‌باکس وان Control Ultimate Edition نیاز به اتصال اینترنت دارد - پی سی

دو روز قبل، حساب توییتر Doesitplay اعلام کرد که طبق گزارش‌هایی که به دست آن‌ها رسیده‌اند، نسخه‌ی اکس‌باکس وان Control Ultimate Edition پس از گذراندن بخش مقدمه از بازی‌بازان می‌خواهد به اینترنت متصل شوند. حال شرکت ۵۰۵ Games، ناشر بازی Control، بیانیه‌ای را در مورد این موضوع منتشر کرده و دلیل آن را توضیح داده است.

این شرکت اخیراً وب‌سایت پشتیبانی خود را به‌روزرسانی کرده و در آن به موضوع مورد بحث پرداخته است. به طور ساده، تمام محتویات بازی Control Ultimate Edition برروی دیسک اکس‌باکس وان قرار ندارد و به همین خاطر بازی‌بازان باید به اینترنت متصل شده و آن‌ها را دانلود کنند:

Control Ultimate Edition با در نظر گرفتن تمام بسته‌های گسترش دهنده‌ بیش از ۵۰ گیگابایت است و به همین خاطر ما قادر نیستیم همه چیز را برروی دیسک اکس‌باکس قرار دهیم. ما از Xbox intelligent delivery استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم بخشی از محتوا را برروی دیسک قرار داده و بقیه را از طریق دانلود در دسترس قرار دهیم.

پس از این‌که بازی را دانلود کردید، مطمئن باشید که برای تجربه‌ی آن نیازی به اینترنت نخواهید داشت.

نکته‌ی عجیب این است که طبق بیانیه‌ی ۵۰۵ Games، نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ نیازی به دانلود ندارد و بازی‌بازان پس از قرار دادن دیسک بازی در کنسول قادر به تجربه‌ی کامل آن به صورت آفلاین خواهند بود:

برروی پلی‌استیشن ۴، شاهد چنین چیزی نیستیم چراکه به خاطر فشرده سازی و دیگر متغیر‌ها، تمام محتویات Control Ultimate Edition برروی یک دیسک جای می‌گیرد.

Xbox intelligent delivery یکی از تکنولوژی‌های نرم افزاری مخصوص توسعه دهندگان است که حجم مورد نیاز برای نصب بازی‌های اکس‌باکس را کاهش می‌دهد. علی رغم استفاده از این گزینه، توسعه دهندگان همچنان برای ارائه‌ی محتوای کامل بازی برروی دیسک با مشکل مواجه شده‌اند. به هر حال، اگر قصد دارید نسخه‌ی اکس‌باکس وان بازی Control Ultimate Edition را تهیه کنید، در نظر داشته باشید که برای تجربه‌ی کامل بازی، در ابتدا باید بخشی از فایل‌های بازی را دانلود کنید. خوشبختانه این کار فقط برای دفعه‌ی اول لازم است و پس از آن‌ می‌توانید بدون اتصال اینترنت به بازی بپردازید.

بازی Control هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. با این‌که بازی در آینده برای کنسول‌های نسل بعد نیز عرضه خواهد شد، اما ناشر بازی تایید کرده است که تنها دارندگان Control Ultimate Edition می‌توانند نسخه‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس و سری اس را به صورت رایگان دریافت کنند. لازم به ذکر است که این نسخه شامل دو بسته‌ی گسترش دهنده و تمام به‌روزرسانی‌های منتشر شده برای بازی می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.