پی سی موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Assassins Creed Valhalla - پی سی

سلام خدمت کاربران و همراهان همیشگی گیمفا؛ امیدوارم حالتان خوب باشد. در روزهای سرد پاییزی، بار دیگر با بخش «موسیقی‌ گیمفا» همراه شما هستیم. به مانند گذشته، در این بخش سعی داریم تا موسیقی متن بازی‌های ویدئویی محبوب شما را تهیه کرده و برای دانلود قرار دهیم. در جدیدترین قسمت، به سراغ موسیقی‌های بازی Assassins Creed Valhalla رفته‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

شرکت یوبی سافت تابستان گذشته با معرفی نسخه جدیدی از سری Assassins Creed بسیاری از بازی‌بازان را شگفت زده کرد. Assassin’s Creed Valhalla نام نسخه‌ی جدید این سری است که دارای ستینگ متفاوتی خواهد بود. یوبی‌سافت این بار به سراغ وایکینگ ها و اساطیر نورس رفته است. داستان بازی در قرن نهم میلادی و در جریان حمله وایکینگ‌ها به امپراطوری بریتانیا یا همان ساکسون‌ها جریان دارد. بازی‌بازان در نقش یک وایکینگ با نام Eivor قرار خواهند گرفت و وظیفه‌ی رهبری و هدایت ارتش وایکینگ‌ها در این نبرد را به به عهده خواهند داشت. مبارزات بازی را می‌توان مشابه دو نسخه‌ی قبلی این سری به شمار آورد و دشمنان بازی نیز دارای سطوح متفاوتی هستند که با توجه به سطح و نوع دشمنان مبارزات، سخت‌تر و چالش برانگیز‌تر می‌شوند.

موسیقی‌های بازی به طور مشترک توسط Jesper Kyd، خانم Sarah Schachner و آقای Einar Selvik ساخته شده‌اند. موسیقی‌های این بازی را می‌توان به نوعی از جمله موسیقی‌های حماسی به شمار آورد که با تم اصلی بازی یعنی وایکینگ‌ها و همچنین مبارزات آن همخوانی بسیار بالایی دارد و می‌توان آن را در زمره‌ی بهترین موسیقی‌های سال ۲۰۲۰ قرار داد.

شما می‌توانید موسیقی‌های این بازی را از طریق لینک‌های قرار‌ داده شده دریافت کنید:

دانلود آلبوم موسیقی‌های بازی Assassins Creed Valhalla با کیفیت MP3

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.