پی سی ممکن است پلی‌استیشن ۵ از دموی P.T پشتیبانی نکند - پی سی

هنگامی که ماه آینده کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه شود، بسیاری از بازی‌بازان خواهان آن هستند تا فرصتی دوباره به بازی P.T بدهند؛ عنوانی که یکی از ترسناک‌ترین دموهای تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. قضیه به این سادگی نیست و امکان تجربه‌ی این تیزر قابل‌بازی از مجموعه‌ی Silent Hill برروی کنسول نسل نهمی سونی وجود ندارد. البته همیشه راه‌حلی برای مشکلات هست. همراه گیمفا باشید.

ناشر دموی P.T یعنی شرکت کونامی (Konami) در مصاحبه با GamesRadar به صحبت درباره‌ی این موضوع پرداخت؛ هیچ بازی‌بازی قادر نیست تا دموی P.T را برروی پلی‌استیشن ۵ دانلود کند چرا که این عنوان دیگر برروی فروشگاه پلی‌استیشن وجود ندارد. اگر به یاد داشته باشید، سال ۲۰۱۴ بود که این بازی بدون اطلاع‌رسانی قبلی برروی پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و نهایتا به دلیل جدایی هیدئو کوجیما، خالق این عنوان از شرکت کونامی، P.T هم در حد و ‌اندازه‎ی یک دمو باقی ماند و هیچگاه به نسخه‌ی نهایی نرسید. سال ۲۰۱۵ هم برای همیشه از روی فروشگاه پلی‌استیشن حذف شد. البته در این مصاحبه، سازندگان کاملا امکان تجربه‌ی این دموی کوتاه برروی پلی‌استیشن ۵ را منتفی ندانستند و هنوز امیدهایی برای طرفداران این بازی وجود دارد.

همانطور که در جریان هستید، سونی راه‌های متنوعی را برای انتقال فایل‌های ذخیره بازی‌ها به پلی‌استیشن ۵ در نظر گرفته است. حالا چه می‌شود اگر بتوان فایل‌های دموی P.T هم همینگونه به کنسول جدید سونی منتقل کرد؟ ایده‌ای که توسط هواداران این بازی به وجود آمده است و آن‌ها قصد دارند تا این فایل‌ها را از طریق اتصال Wi-Fi یا یک حافظه‌ی خارجی به پلی‌استیشن ۵  منتقل کنند. ایده‌ای که برروی کاغذ منطقی به نظر می‌رسد اما باید دید که آیا این کنسول هم این فایل‌ها را به عنوان یک بازی تشخیص می‌دهد یا نه؟

موضوع وقتی جذاب‌تر می‌شود که بدانید شرکت کونامی در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN، درباره‌ی قابل بازی بودن این دمو از طریق انتقال فایل‌های آن گفته است که نمی‌تواند این موضوع را “تایید یا رد” کند. پس می‌توان هنوز امیدوار بود که راهی برای تجربه‌ی یکی از مهم‌ترین عناوین ترسناک در نسل نهم وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.