پی سی مد جدیدی در بازی Fallout 4 سلاح پلاسمایی سری Halo را به بازی اضافه می‌کند - پی سی

طرفداران Halo که بازی Fallout 4 را بازی می‌کنند اکنون به لطف یک مد می‌توانند تفنگ های پلاسمای نمادین Covenant را در آمریکای آخرالزمانی تجربه کنند.

Fallout 4 در حال حاضر تعداد زیادی اسلحه در زمین بایر هسته‌ای دارد که بازی‌بازان Fallout آن را به خوبی می‌شناسند ، اما هیچ رویداد رسمی یا بسته الحاقی ای ترکیبی با Halo وجود ندارد، اما بازی‌بازان اگر می‌خواهند بازی‌هایشان را غنی کنند ، نیازی به اعتماد به منابع رسمی ندارند، خصوصاً که Fallout دارای یک جامعه پیشرفته است که محتواهایی از مفید تا کاملاً عجیب را ایجاد می‌کند. اسلحه‌ی پلاسما از Halo جایی بین این دو قرار می‌گیرد و هنوز هم در حال انجام است ، اما بسیار جالب به نظر می‌رسد.

کاربر rukeen2 در ردیت ویدئویی از سلاح Halo با علامت تجاری براق و جلوه‌های صوتی را منتشر کرد که بازی‌بازان این سری با آن آشنا هستند. کاربر همچنین نسخه قرمز Brute را در فهرست موجودی خود به نمایش می‌گذارد ، گرچه خود اسلحه‌ها از نظر مکانیکی متفاوت نیستند و فقط از نظر ترجیح بصری بازی‌باز جدا هستند. تصاویر به خودی خود بسیار چشمگیراند ، اما OP اظهار داشت که هنوز کارهای بیشتری باید انجام شود تا این احترام واقعی به سلاح‌های سری باشد. این کاربر علاقه مند است که سلاح واقع بینانه‌تر شود و از جامعه در مورد گرم شدن بیش از حد و کاهش شارژ همانطور که در Halo است کمک بگیرد. چند نظر ایده‌هایی را به OP ارائه دادند ، که نشان می‌دهد جامعه‌ی مدها در Fallout چقدر پرشور و ماهر است. به نظر می‌رسد که این سلاح همچنین حداقل به گفته سازنده‌ی آن ، که می‌گوید تفنگ بی رحم خیلی سریع لک‌های مرگ را از بین می برد. ممکن است برای کسانی که از یک چالش در Fallout استفاده می‌کنند نگران کننده باشد. این مد برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است ، اما سازنده نکته‌ای را برای خوش آمدگویی به هرکسی که می‌خواهد این مد را به کنسول اکس‌باکسش منتقل کند، ارائه داد. با توجه به محدودیت های مود کنسول پلی‌اسیتشن ۴ ، متاسفانه بعید است که بازیکنان این کنسول بتوانند از این مود لذت ببرند. البته، بدون توجه به اینکه بازیکنان از چه پلتفرمی استفاده می‌کنند، هنوز بسیاری از سلاح‌های جالب در Fallout 4 برای پیدا کردن وجود دارد، اما در حال حاضر بیشتر افرادی که علاقه مند به مود هستند، باید پلتفرم خود را هوشمندانه انتخاب کنند. از آنجا که Halo Infinite یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود، منطقی است که استقبال از این مد در جامعه‌ی Fallout 4 بسیار مثبت باشد. زیرا بسیاری از مردم از دیدن سلاح‌های کلاسیک از یک بازی مورد علاقه‌ی خود در بازی دیگر هیجان زده می‌شوند. کیفیت بالا و توجه به جزئیات در مورد واسطه مطمئناً نیز کمک می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.