پی سی مدیر پلی‌استیشن: عرضه‌ی آی‌پی‌های جدید بسیار خطرناک هستند - پی سی

شرکت سونی همواره در هر نسل از کنسول‌های خود، آی‌پی‌های جدیدی را معرفی کرده است. در نسل هشتم علاوه بر عرضه‌ی بازی‌های مشهوری مانند Uncharted 4، The Last of Us Part 2 و God of War، شاهد انتشار آی‌پی‌های جدیدی مانند Horizon Zero Dawn و Ghost of Tsushima بودیم. با این حال مدیر پلی‌استیشن ۵ اعتقاد دارد که عرضه‌ی آی‌پی‌های جدید بسیار خطرناک و ریسکی هستند.

تقریباً همه‌ی ناشران حاضر در صنعت بازی‌سازی اعتقاد دارند که توسعه‌ و عرضه‌ی یک آی‌پی جدید همیشه ریسک‌دار خواهد بود. آقای جیم رایان (Jim Ryan)، مدیر پلی‌استیشن، چنین دیدگاهی را دارد. وی در مصاحبه با وب‌سایت GQ در مورد این موضوع صحبت کرد و اظهار داشت گرچه سونی قصد دارد رویکرد فعلی عناوین فرست پارتی خود را ادامه دهد، اما معرفی آی‌پی‌ها و ویژگی‌های جدید به دلیل سرمایه‌گذاری که آن‌ها برای ناشر نیاز دارند، همیشه اقدامی بسیار خطرناک است.

وی در این باره گفت:

ما در حال حاضر بازی‌های عالی و بزرگی را می‌سازیم و مطمئناً قصد داریم این رویه را ادامه دهیم. چیزی که در آن بازی‌های پرفروش وبزرگ وجود دارد این است که آن‌ها به یک نسخه گیشه‌ای نیاز دارند. هزینه ساخت آن‌ها در این روزها بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است. ما در نسل هشتم و برای کنسول پلی‌استیشن ۴ آی‌پی‌های جدیدی را معرفی کردیم که این کار همواره خطرناک و با ریسک بالا محسوب می‌شود. برای این که یک آی‌پی جدید را به بازار ارائه دهید، باید در گیشه و فروش تا حدود زیادی از آن اطمینان داشته باشید.

سونی با عرضه‌ی عناوین جدیدی مانند Horizon Zero Dawn و Ghost of Tsushima در نسل هشتم، موفقیت‌های بسیار خوبی از نظر بازخورد منتقدان و همچنین فروش بدست آورد. به نظر می‌رسد با توجه به این موفقیت، سونی برای نسل جدید و در سال‌های پیش رو نیز آی‌پی‌های جدیدی را معرفی نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.