پی سی مدیر پلی‌استیشن: انتظار دارم فروش پلی‌استیشن ۵ در اولین سال مالی بیشتر از پلی‌استیشن ۴ باشد - پی سی

شرکت سونی با کنسول پلی‌استیشن ۴ یک دوره‌ی بسیار موفقیت‌آمیز را در نسل هشتم سپری کرد. سیاست‌های این شرکت موجب شد تا بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه از این کنسول به فروش رود. سونی با کنسول نسل جدید خود نیز به دنبال تکرار موفقیت‌هاست و مدیر پلی‌استیشن در مورد آن بسیار خوشبین به نظر می‌رسد.

آقای جیم رایان (Jim Ryan)، مدیر پلی‌استیشن، به‌تازگی مصاحبه‌ای با خبرگذاری کره‌ای Navar داشته و در مورد موضوعات مختلفی مانند عناوین هنگام عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵، آینده‌ی این سیستم و موارد دیگر صحبت کرده است. وی در بخشی از صحبت‌های خود اشاره کرد که انتظار دارد فروش کنسول پلی‌استیشن ۵ در اولین سال مالی بیشتر از پلی‌استیشن ۴ باشد.

در اوایل سال جاری گزارش شده بود که سونی سفارشات تولید پلی‌استیشن را کاهش داده است، اما این شرکت چندی بعد این خبر را تکذیب و اعلام کرد  امیدوارند که در سال مالی اول ۱۵ میلیون دستگاه تولید شود.

اینکه آیا کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌تواند موفقیت‌های پلی‌استیشن ۴ را تکرار کند یا خیر، تنها زمان پاسخ آن را به ما خواهد گفت. پلی‌استیشن ۵ ابتدا در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) در برخی مناطق منتخب و یک هفته‌ی بعد و در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.