پی سی مدیر مالی اکس‌باکس: مایکروسافت قصد ندارد بازی‌های آینده‌ی بتسدا را از پلتفرم‌های رقیب بگیرد - پی سی

با توجه به صحبت‌های یکی از اعضای ارشد مایکروسافت، برنامه‌ی حال حاضر این شرکت مبنی بر این است که بازی‌های بعدی بتسدا (Bethesda) “یا ابتدا برروی اکس‌باکس عرضه شوند و یا این که برروی این پلتفرم بهتر باشند”.

هفته‌ی گذشته در کنفرانس سرگرمی‌های تعاملی جفریز (Jefferies Interactive Entertainment) آقای تیم استورات (Tim Stuart)، مدیر ارشد بخش مالی اکس‌باکس، در مورد مدیریت بازی‌های بتسدا سافت‌وُرکس (Bethesda Softworks) پس از تبدیل شدن به یک استودیوی فرست پارتی صحبت کرد.

مایکروسافت در ماه سپتامبر گذشته اعلام کرد که شرکت زنیمکس مدیا (Zenimax Media)، کمپانی مادر بتسدا سافت‌وُرکس، را با قیمت ۷٫۵ میلیارد دلار خریداری کرده است و این قرارداد تا اوایل سال ۲۰۲۱ نهایی خواهد شد. آقای استورات در صحبت‌های خود توضیح داد:

کاری که ما در بلند مدت انجام خواهیم داد این است که قصد نداریم تمامی محتویات بتسدا را از رقبای خود یعنی سونی و یا نینتندو سلب کنیم اما چیزی که ما می‌خواهیم این است که در بلند مدت یا اولین تجربه را برای طرفداران خود ارائه دهیم و یا این که پلتفرم اکس‌باکس را به بهترین پلتفرم برای تجربه‌ی آن آثار مبدل سازیم. ما قصد داریم محتویات بتسدا بهترین حالت خود را برروی پلتفرم‌های ما داشته باشند. بله این نکته‌ای در مورد انحصاری بودن نیست. همچنین ما برنامه یا زمان‌بندی در رابطه با این موضوع را ترسیم نکرده‌ایم اما ما می‌خواهیم محتوای ارائه شده برروی چنین سرویسی بهتر از همه جا باشد و محل اصلی تجربه‌ی آثار بتسدا لقب گیرد.

بنابراین باری دیگر تاکید دارم، من اعلام رسمی نمی‌کنم که به شکلی قصد داریم محتویات مختلفی را از پلتفرم‌های دیگر سلب کنیم اما فکر می‌کنم شما در ادامه خواهید دید که استراتژی ما به سمتی می‌رود که بازی‌های زنیمکس مدیا برروی اکس باکس یا اولین باشند (انحصاری زمانی) یا بهتر باشند و یا این که بهترین تجربه را ارائه دهند.

شرکت مایکروسافت با خرید زنیمکس مدیا استودیوهای خود را به طور ناگهانی از ۱۵ توسعه دهنده به ۲۳ استودیوی خلاق گسترش داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.