پی سی مدیر ارشد مالی سی‌دی پراجکت رد انتظارات بالایی از فروش دیجیتالی Cyberpunk 2077 دارد - پی سی

امروزه فروش دیجیتال به بخش اعظمی از صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است و بسیاری از عناوین، بخش اعظم فروش خود را به‌صورت دیجیتال به‌جای نسخه‌های فیزیکی، به ثبت می‌رسانند. به نظر می‌رسد چنین اتفاقی قرار است برای بازی Cyberpunk 2077 رخ دهد چرا که مدیر ارشد مالی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) انتظارات بالایی از فروش دیجیتال این عنوان دارد. همراه گیمفا باشید.

در گزارش مالی چهارماه‌ی اخیر سی دی پراجکت رد، مدیر ارشد مالی آقای پیوتر نیلوبویچ (Piotr Nielubowicz) بیان کرد که این شرکت قطعا انتظار دارد نسبت فروش دیجیتالی به فروش فیزیکی بالاتر از Witcher 3 و حتی بیش از ۵۰ درصد باشد:

نسبت موردانتظار بین فروش دیجیتال و فروش فیزیکی، همانگونه که ما آن را در پیش‌خرید دیجیتال می‌بینیم، بسیار بالا است؛ ما به سمت تقسیم پتانسیل [فروش] بین دیجیتالی و فیزیکی می‌رویم و بیشتر [این پتانسیل] را در طرف دیجیتال متمرکز می‌کنیم.

نیلوبویچ در ادامه گفت:

چه مقدار پیشروی خواهیم کرد؟ ما صادقانه نمی‌دانیم، اما قطعا بیشتر از نسبت فروش Witcher 3 خواهد بود و قطعا بیش از ۵۰ درصد فروش از طریق دیجیتال به ثبت خواهد رسید.

Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و استادیا عرضه خواهد شد. سی دی پراجکت رد به بازی‌بازان وعده داده است که این تاریخ عرضه، نهایی بوده و تغییر نخواهد کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید سیستم موردنیاز بازی را از اینجا مشاهده کنید.

اخیرا این شرکت پیرامون عملکرد این بازی برروی کنسول‌های پایه سخن گفت؛ اینکه اگرچه “باگ‌های بی‌اهمیتی” وجود خواهد داشت، اما عملکرد بازی همچنان “به طرز شگفت‌انگیزی” عالی خواهد بود. اگر شما هم درباره‌ی محتوای پس از عرضه‌ی Cyberpunk 2077 کنجکاو هستید، باید مدت زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات منتظر بمانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.