پی سی مدیریت پر دردسر | نقدها و نمرات بازی Little Big Workshop - پی سی

بازی Little Big Workshop چندی پیش برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت، اما ظاهرا نتوانست انتظارات بازی‌بازان و منتقدان را برآورده کند. برای مشاهده‌ی نقدها و نمرات این عنوان، ما را در ادامه همراهی کنید.

Little Big Workshop از سری عناوین استراتژی محور و پازلی است که در آن باید مدیریت فروشگاهی کوچک را به عهده گرفته و به مرور زمان آن را بهتر و گسترده‌تر کنید. در این بازی باید به خوبی بدانید که مشتری‌ها چه توقعاتی دارند و آن‌ها را در اسرع وقت انجام دهید تا امتیازات لازم را کسب کنید. اجناس متنوعی در این فروشگاه وجود دارد و بدیهی است که عده‌ی زیادی سری به آن بزنند. بنابرانیا اگر از دوست داران آثار مدیریتی هستید، شاید از Little Big Workshop نیز تا حدی لذت ببرید. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر از این بازی به همراه تریلری از آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی Little Big Workshop به صورت همزمان به عهده‌ی شرکت هندی گیمز (Handy Games) بوده است. همچنین هیچ بخش آنلاین و چند نفره‌ای در این اثر به چشم نمی‌خورد و تمام قسمت‌ها را باید به صورت آفلاین و تک‌ نفره طی کنید. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز منتقدان نام آشنای مربوط به بازی‌های ویدئویی نقدها و نمراتشان را در خصوص Little Big Workshop عرضه کرده‌اند که در ادامه آن‌ها را مطالعه خواهیم کرد.

MALDITOSNERDS.COM 7.5/10

اگر نگاهی کلی به بازی Little Big Workshop بیندازیم، پی می‌بریم که با اثر مدیریتی نسبتا جذاب  وسرگرم کننده‌ای سر و کار داریم. شاید عرضه‌ی چنین عناوینی برروی کنسول‌ها کار سختی باشد، اما تیم سازنده به خوبی از عهده‌ی این کار بر آمده است. بخش شخصی‌سازی این عنوان نیز در نوع خود جالب توجه است.

VIDEO CHUMS 7.4/10

دوست داران سبک استراتژی به احتمال زیاد از Little Big Workshop استقبال می‌کنند و آن را لذت‌بخش می‌‌دانند. رمز و رازهای زیادی در محیط این بازی وجود دارد که بازی‌بازان می‌توانند جدا از مشکلات موجود، آن‌ها را کشف کنند.

SCREEN RANT 6/10

اگر از علاقه‌مندان به ژانر استراتژی محور هستید، توصیه می‌کنیم ابتدا ویدئوهایی از بازی Little Big Workshop را مشاهده کرده و در صورت رضایت، نسبت به دریافت و تجربه‌ی آن اقدام نمایید؛ چرا که این عنوان ممکن است مورد پسند شما نباشد. بازی از نگاه ما بسیار ساده است و باید جزئیات بیشتری در گیم‌پلی آن گنجانده می‌شد. از ویژگی‌های خوب آن هم باید به موسیقی‌های دوست داشتنی و شنیدنی اشاره داشت.

TheXboxHub 4/10

شاید اگر به‌روزرسانی‌های زیادی برای Little Big Workshop در دسترس قرار گیرد و مشکلات آن به مرور زمان رفع شوند، بتوانیم آن را به دوست داران سبک مدیریتی پیشنهاد کنیم. اما تا آن زمان، بعید است که بتوانید باگ‌ها و نواقص عجیب و غریب این عنوان را تحمل کنید و خیلی زود از ادامه‌ی آن صرف نظر خواهید کرد. فعلا آثار فراوانی در این سبک وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را تجربه کرده و لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 49 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.