پی سی محتویات بسته‌های الحاقی بازی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بازی مشخص خواهند شد - پی سی

حدود ۸ سال است که در مورد بازی Cyberpunk 2077 اخبار مختلفی را شنیده‌ایم. این بازی قرار است پس از چندین بار تاخیر، سرانجام این ماه منتشر شود. همانند عنوان موفق قبلی، استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) یعنی عنوان The Witcher 3 نیز پس از انتشار عنوان اصلی، دارای بسته‌های الحاقی است و شما قبل از تجربه‌ی آن مطمئنا اطلاعات خوبی در موردش خواهید شنید.

این بازی قرار است دارای تعداد زیادی بسته الحاقی پس از راه اندازی، هم از نوع رایگان و هم پولی باشد. در حالی که می‌دانستیم وقتی تاریخ انتشار بازی اصلی به عقب افتاده شود، این بسته‌های الحاقی نیز به تأخیر افتاده‌اند، اما در ابتدا برنامه ریزی شده بود که برخی از آن‌ها درست قبل از شروع بازی رونمایی شود. همان‌طور که رئیس سی‌دی پراجکت رد، آدام کیچیسکی (Adam Kiciński)، در آخرین صحبت‌هایش توضیحاتی ارائه داده است، آن‌ها اکنون منتظر خواهند بود تا اطلاعاتی در مورد بسته‌های الحاقی را پس از زمان انتشار، منتشر کنند. او در این مورد توضیح می‌دهد:

برنامه‌ی اولیه این بود که قبل از انتشار این کار انجام شود ، اما پس از تأخیر اخیر، تصمیم گرفتیم منتظر انتشار عنوان باشیم تا بازی را در اختیار بازیبازان قرار دهیم و سپس در مورد پروژه‌های آینده صحبت کنیم. بنابراین، وعده‌ی ما در مورد اطلاعات بیشتر پس از عرضه خواهد بود.

این احتمالاً یک استراتژی عاقلانه به نظر می‌رسد که با توجه به مدت زمان طولانی و تأخیرهای موجود، فعلا این استودیو تمام تمرکزش را بر روی انتشار عنوان اصلی فعلا معطوف سازد. اگر این بازی به محتواهایی که در زمان تبلیغات از آن ارائه شده است نزدیک باشد هم تعداد زیادی محتوا برای بسته‌های الحاقی مطمئنا وجود خواهند داشت. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. نسخه‌های نسل بعدی پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.