پی سی مبارز بعدی Samurai Shodown از سری The Last Blade خواهد بود - پی سی

سازندگان بازی مبارزه‌ای موفق و محبوب Samurai Shodown مدتی پیش از سومین سیزن پس بازی رونمایی کردند. شرکت SNK امروز اعلام کرده است که یکی از شخصیت‌های سری The Last Blade به زودی به جمع مبارزین این بازی اضافه خواهد شد.

آقای هیایتو کُنیا (Hayato Konya)، کارگردان بازی Samurai Shodown، با انتشار یک پیام ویدئویی کوتاه اضافه شدن این شخصیت جدید به بازی را اعلام کرده است.

من مفتخرم که اضافه شدن یکی از شخصیت‌های The Last Blade به سیزن پس ۳ بازی Samurai Shodown را اعلام می‌کنم.

در ادامه‌ی این ویدئو، کارگردان بازی بیان کرده است که مبارز در نظر گرفته شده «یکی از شخصیت‌های بازی است که هواداران علاقه‌ی زیادی به آن دارند». علاوه بر این، تیم سازنده قصد دارد «بازی را برای ورود این شخصیت جدید بهینه و متعادل کند».

سری The Last Blade یکی دیگر از عناوین مبارزه‌ای تولید شده توسط شرکت SNK است که در دهه‌ی ۱۹۹۰ منتشر شد و نظر مثبت بازی‌بازان زیادی را در سراسر جهان به سوی خود جلب کرد. حال باید منتظر ماند و دید کدام شخصیت از این سری محبوب به جمع مبارزین Samurai Shodown اضافه خواهد شد.

بازی Samurai Shodown در حال حاضر برروی کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی زمستان امسال برای کنسول‌های نسل بعدی شرکت مایکروسافت نیز عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.