پی سی ماد جدید Red Dead Redemption 2 تنظیمات بازی را برای کارت‌های گرافیکی دارای حافظه‌ی ۲ گیگابایتی بهینه می‌کند - پی سی

اخیراً یک ماد جدید برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 منتشر شده است که تنظیمات گرافیکی بازی را برای کارت‌های گرافیکی دارای حافظه‌ی ۲ گیگابایتی بهینه می‌کند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

به‌تازگی شخصی به نام دنیس وینتر (Denis Winter) یک ماد جدید را برای بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است. این ماد در حقیقت یک فایل اصلاح شده از تنظیمات گرافیکی بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد هنگام بازی را با یک کارت گرافیکی دارای حافظه‌ی گرافیکی ۲ گیگابایتی اجرا می‌کنند، از تنظیمات گرافیکی Medium استفاده نمایند. طبق گفته‌ی این طراح ماد، این ماد ترکیبی از تنظیمات Low, Medium و High را برای ایجاد تعادل بین حداکثر کیفیت و عملکرد در پردازنده‌های گرافیکی ۲ گیگابایتی DDR5 استفاده می‌کند.

اگرچه تاثیر این ماد به تنظیمات سخت‌افزاری شما نیز بستگی دارد، اما کاربران مختلفی از بهبود عملکرد بازی با استفاده از این ماد خبر دادند؛ به طوری که نرخ فریم از ۳۰ به ۴۰ الی ۵۰ فریم بر ثانیه نیز رسیده است. اگر شما از یک کارت گرافیک دارای حافظه‌ی دو گیگابایتی استفاده می‌کنید و به دنبال بهبود عملکرد بازی Red Dead Redemption 2 هستید، پیشنهاد می‌شود این ماد را بررسی کنید. لازم به ذکر است که افزایش عملکرد بازی با این ماد برای همه‌ی سخت‌افزارها تضمین‌کننده نیست. برای دانلود این ماد جدید می‌توانید به وب‌سایت Nexusmods مراجعه کنید.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی نسخه‌ی کنسولی و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را از طریق لینک‌های درج شده مطالعه بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 204 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.