پی سی ماد جدیدی برای شخصی سازی بیشتر ایور در بازی Valhalla منتشر شده است - پی سی

بازی Assassin’s Creed Valhalla به بازیبازان این فرصت را می‌دهد تا شخصیت ایور (Eivor) را از چند طریق شخصی سازی کنند. با ترکیب گسترده‌ای از زره، خال کوبی و گزینه‌هایی برای تزئیین کشتی به بازیبازان این اختیار را می‌دهد که تقریباً در مورد همه چیز نظرات شخصی خودشان را وارد کنند. در حالی که موهای ایور نیز قابل تنظیم هستند، اکنون می‌توان مدل موهایی که برای این شخصیت قابل تغییر هستند را تغییر دهد.

ماد جدید که Eivor Customizer نام دارد و اولین بار توسط Eurogamer مورد توجه قرار گرفت، این ماد به بازیبازان این امکان را می‌دهد مدل موهای موجود برای NPC ها را در سرتاسر جهان  Valhalla تغییر دهند. علاوه بر این، چند مدل از عنوان قبلی این سری یعنی  Odyssey در دسترس هستند که گزینه‌ها را حتی بیشتر گسترش می‌دهند. با این حال، در اینجا متوقف نمی‌شود ، این حالت به بازیبازان اجازه می‌دهد تا بدن ایور را تنظیم کنند و به بازیباز این آزادی را می‌دهد تا قسمت‌های مختلف ایور را مانند بازوها و گردن را تغییر دهد. اگرچه این گزینه‌های جدید دارای مشکلاتی نیز خواهند بود. چون این موارد توسط یوبی‌سافت (ubisoft) در پایه بازی قرار داده نشده است بازیبازان ممکن است ظاهر خوبی از ایور را مشاهده کنند، اما ممکن است مواردی از قبیل برش و باگ گرافیکی را را مشاهده کنند. خوشبختانه، Valhalla به بازیبازان این امکان را می‌دهد تا هر وسیله ای را که به آن مجهز هستند را پنهان کنند که ممکن است مشکل را کاهش دهد، اما به طور کامل این مشکل را حل نمی‌کند.

برای اجرای این ماد، بازیبازان باید از منوی Forger Patch استفاده کنند، سپس مراحل مربوط به صفحه‌ی Nexus Mod را دنبال کنید. این فرایند برای افرادی که قبلاً مادها را بارگیری کرده‌اند بسیار ساده به نظر می رسد، اگرچه طبق معمول بهتر است قبل از ایجاد مشکلات در یک بازی، از فایل‌های بازی پشتیبان تهیه کنید، زیرا احتمال خراب کردن سیوها را به صورت همیشگی وجود دارد. از دست دادن ده‌ها ساعت پیشرفت نسبت به مدل موهای جدید بدون شک ناامید کننده خواهد بود، بنابراین بهتر است قبل از انجام کارهای مختلف، همه جنبه‌ها را بررسی کنید. هایپرمورفیک (Hypermorphic) تولیدکننده‌ی این ماد می‌گوید که پروژه‌ی بعدی آن‌ها این است هر چیزی که امکا دارد را به بازی اضافه کنند. هرچند آن‌ها قصد دارند در آینده قابلیت تغییر ریش را اضافه کنند. هایپرمورفیک همچنین می‌گوید که بازیبازان باید در آینده برای به‌روزرسانی دوباره این مراحل را طی کنند، بنابراین با گذشت زمان احتمالاً همه چیز تغییر خواهد کرد. ماد‌هایی از این دست می‌توانند تا حد زیادی تجربه‌ی عمومی بازی را دست خوش تغییرات قرار دهد. داشتن گزینه‌های شخصی سازی زیاد در یک بازی دشوار است. با توجه به ماهیت باز Valhalla، حالت‌های بیشتری از این دست یا مواردی که زره پوش اضافی و سلاح‌های اضافی عجیب و غریب به نظر می‌رسد کاملاً محتمل باشد، هرچند ممکن است حتی به فاصله‌ی تقریباً یک دهه پس از عرضه، به سطحی که مادهای Skyrim دارند نرسد!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.