پی سی لباس گودزیلا به بازی Fall Guys: Ultimate Knockout اضافه شد - پی سی

بازی چند نفره و آنلاین Fall Guys: Ultimate Knockout امسال به بازار عرضه شد و از همان زمان انتشار به سرعت به محبوبیت و شهرت بالایی دست یافت. حال با گذشت زمان زیادی از عرضه‌ی این بازی، همچنان بازی‌بازان به تجربه‌ی آن می‌پردازند و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که بازی Fall Guys: Ultimate Knockout برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۴ ار محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

با این حال استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic) و شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) هنوز هم بر پشتیبانی همه‌جانبه از این اثر اصرار داشته و به تازگی لباس جدیدی برای بازی‌بازان این اثر در نظر گرفته‌اند که به هیولای محبوب دنیای سینما یعنی گودزیلا مربوط است. بازی‌بازان می‌توانند لباس منحصر به فرد پادشاه هیولاها را بپوشند و با آن در مسابقات مختلف شرکت نمایند.

تاکنون لباس‌های زیادی به صورت کراس‌آور به بازی Fall Guys: Ultimate Knockout افزوده شده‌اند و لباس گودزیلا جدیدترین آن‌ها به شمار می‌آید. شما می‌توانید این لباس را در تریلر منتشر شده توسط استودیوی مدیاتونیک مشاهده نمایید. این ویدئوی رونمایی به سبک فیلم‌های کلاسیک سینمایی ساخته شده است.

بازی محبوب چندنفره و آنلاین Fall Guys: Ultimate Knockout هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس علاقه‌مندان کنار دارد. برای خرید لباس گودزیلا بازی‌بازان به ده Crown نیاز خواهند داشت. در پایان می‌توانید تریلر مربوط به رونمایی از این لباس را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.