پی سی فهرست تروفی‌های بازی Table Tennis منتشر شد - پی سی

اگر از طرفداران پروپاقرص ورزش تنیس روی میز باشید، پس حتما با عنوان Table Tennis آشنایی دارید. اخیرا نیز فهرست تروفی‌های این بازی منتشر شده است و در ادامه آن‌ها را به‌طور کامل معرفی خواهیم کرد. همراه گیمفا باشید.

بازی Table Tennis چند ماه پیش برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. عنوانی که مسابقات کلاسیک تنیس را در قالب رقابت‌های کوآپ آفلاین یا رقابت با هوش مصنوعی در اختیار بازی‌بازان قرار می‌داد. سازندگان ۸ محیط‌ متفاوت برای مسابقات تنیس در نظر گرفتند که به‌صورت تصادفی، یکی از آن‌ها انتخاب می‌شود. شما کنترل راکت تنیس را به عهده دارید و باید با زاویه دادن به ضربات خود، سرسخت‌ترین حریفان را از پیش رو بردارید و با سرعت هرچه تمام‌تر، در عرض میز حرکت کنید.

هوش مصنوعی بازی سه درجه‌ی سختی متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد که از آسان به سخت طبقه‌بندی می‌شود. هر چند چالش اصلی در رقابت‌های کوآپ آفلاین است؛ جایی که باید با دوستان یا خانواده‌ی خود به رقابت بپردازید. البته بخش چندنفره‌ی آنلاین نیز وجود دارد و شما می‌توانید با رقبای تصادفی خود به رقابت بپردازید. گیم‌پلی این بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو بهینه‌سازی شده است. در قسمت پایین شما می‌توانید فهرست تروفی‌های بازی Table Tennis را مشاهده کنید.

نوع تروفی نام تروفی توضیحات تروفی
برنزی Win یک مسابقه را ببرید.
برنزی Lose یک مسابقه را ببازید.
طلایی Perfect Match  حریف خود را در حالی از پیش رو بردارید که امتیازی به دست نیاورده باشد.
برنز ZERO بازی را در حالی واگذار کنید که هیچ امتیازی به دست نیاورده‌اید.
طلایی Unbeatable سه بازی پشت سر هم را ببرید.
طلایی Destroyed سه بازی پشت سر هم را ببازید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.