پی سی فروش جهانی کنسول پلی‌استیشن ۴ به ۱۱۳٫۸ میلیون دستگاه رسید - پی سی

شرکت سونی در جریان ارائه‌ی آخرین گزارش مالی خود، آمار جدیدی از میزان فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ را در سراسر جهان اعلام کرد. بر این اساس، تا پایان ماه سپتامبر سال جاری میلادی ۱۱۳٫۸ میلیون دستگاه از این کنسول به فروش رفته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، ۱٫۵ میلیون دستگاه از کنسول پلی‌استیشن ۴ در طی سه ماهه‌ی منتهی به ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ به فروش رفته‌اند. این آمار نسبت به آمار ثبت شده در مدت مشابه در سال مالی گذشته‌ی شرکت سونی، حدود ۱٫۳ میلیون دستگاه کاهش یافته است. در طول مدت مشابه در سال گذشته، ۲٫۸ میلیون دستگاه در این کنسول به فروش رفته بود.

علاوه بر این موارد، شرکت سونی چند آمار دیگر را نیز منتشر کرده است. تا ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۲۰، ۴۵٫۹ میلیون نفر مشترک سرویس PlayStation Plus هستند که نسبت به ۳۶٫۹ میلیون مشترک در مدت مشابه سال مالی قبل، حدود ۹ میلیون افزایش داشته است.

در بخش نرم‌افزار پلی‌استیشن ۴ در سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی ۲۰۲۰ حدود ۸۰٫۹ میلیون نسخه به فروش رفته‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته حدود ۱۰٫۳ میلیون افزایش داشته است. ۱۲٫۴ میلیون از این فروش مربوط به عناوین فرست پارتی سونی هستند که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته با افزایش ۶٫۱ میلیون نسخه‌ای همراه بوده است. همچنین ۵۹ درصد از فروش نرم‌افزاری مربوط دانلود کامل و دیجیتالی بازی‌ها بوده که این مقدار در سال گذشته ۴۵ درصد بوده است که این موضوع رشد ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.