پی سی عنوان The Pathless با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ اجرا خواهد شد - پی سی

دو استودیوی آناپیورنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive) و جاینت اسکوئید (Giant Squid) در روز گذشته به صورت رسمی تاریخ عرضه‌ی بازی The Pathless برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ را اعلام کرده و طبق این خبر مشخص گردید که این اثر در ماه نوامبر سال جاری میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

علاوه بر کنسول پلی‌استیشن ۵، کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق دو فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) و اپل آرکید (Apple Arcade) نیز می‌توانند به صورت همزمان به بازی The Pathless دسترسی داشته باشند. حال به تازگی جزئیاتی در مورد اجرای این بازی برروی کنسول نسل نهمی سونی در وب‌سایت پلی‌استیشن بلاگ (PlayStation Blog) منتشر شده است که در ادامه می‌توانید به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید.

طبق گفته‌ی استودیوی جاینت اسکوئید، بازخوردهای لمسی کنترلر کنسول پلی‌استیشن ۵ به بازی‌بازان این امکان را خواهد داد تا حرکت و اثر هر تیری که در بازی شلیک می‌کنند را حس نمایند. همچنین اعلام شد که دنیای فانتزی و بزرگ بازی The Pathless به گونه‌ای طراحی شده است که افراد ماجراجو در سراسر آن به کاوش بپردازند و در گوشه‌های مختلف آن موارد مخفی و منحصر به فردی را کشف نمایند. این موارد موضوع اکتشاف در این اثر را به یک اقدام ارزشمند تبدیل خواهد کرد. با این که دنیای وسیع بازی رازها، اسرار و نکات مخفی زیادی را در دل خود دارد اما هیچ نقشه و یا راهنمای مشخصی برای بازی در نظر گرفته نشده است و بازی‌بازان باید با استفاده از مهارت‌های مسیریابی و استفاده از عناصر محیطی مختلف به مقصد خود برسند.

علاوه بر این موارد، استودیوی توسعه‌دهنده به استفاده‌ی الهام‌گونه از مسیرهایی که سایرین قبل از شما پیموده‌اند و یا استفاده از نجواها و راهنماهای آن‌ها اشاراتی داشته است که مورد مشابه آن را به صورت یک بخش چندنفره‌ی غیرهمزمان در بازی‌هایی به مانند Death Stranding شاهد بوده‌ایم. در این بخش بازی‌بازان می‌توانند عملکرد سایر افراد را در نقاط مختلف دنیای بازی مشاهده کنند و در صورت نیاز از راهنمایی‌های آنان استفاده نمایند. هنوز توضیحات زیادی در مورد مکانیسم‌های این بخش منتشر نشده است. در پایان استودیوی جاینت اسکوئید تایید کرد که بازی The Pathless با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ اجرا می‌شود.

عنوان The Pathless قرار است در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و پپلی‌استیشن ۴ عرضه گردد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.