پی سی عنوان Marvel’s Spider-Man بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است - پی سی

بازی Marvel’s Spider-Man از سال ۲۰۱۸ که به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر گردید، یک موفقیت تجاری بزرگ برای شرکت سونی بوده است. طبق آمار منتشر شده از میزان فروش این بازی، به نظر می‌رسد که بار دیگر توانسته است قدرت و محبوبیت استودیو‌های شرکت سونی را به صورت جهانی ثابت نماید.

به تازگی آقای دیوید بول (David Bull) نایب رئیس بخش بازاریابی جهانی پلی‌استیشن، در حساب کاربری رسمی LinkedIn خود اعلام کرد که میزان فروش جهانی بازی Marvel’s Spider-Man از مرز ۲۰ میلیون واحد فراتر رفته است. این بازی در پایان ماه ژوئیه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی یعنی یک سال پس از عرضه، موفق شده بود به میزان فروش ۱۳٫۲ میلیون واحدی دست یابد. واضح است که بازی ابرقهرمانی و محبوب Marvel’s Spider-Man به خوبی توانسته به فروش خوب خود از زمان عرضه تاکنون ادامه دهد و در این مدت از محبوبیت بالایی نزد بازی‌بازان برخوردار بوده است.

عنوان Marvel’s Spider-Man موفق شده بود تا تنها در مدت سه روز پس از عرضه به میزان فروش ۳٫۳ میلیون واحدی رسیده و رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌های شرکت سونی در تمام تاریخ را به نام خود ثبت کند. البته این رکورد در سال جاری و توسط شاهکار استودیوی ناتی‌داگ (Naughty Dog) یعنی بازی The Last of Us Part 2 شکسته شد.

عنوان Marvel’s Spider-Man هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این اثر نیز تحت عنوان Marvel’s Spider-Man Remastered برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شده است. همچنین دنباله‌ی این بازی یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز هم‌اکنون به صورت بین نسلی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.