بسیاری از بازیبازان در مورد موجودات عجیب و غریب و محیط احمقانهی Bugsnax ذوق زده هستند و بسیاری از کسانی که علاقهمند به پازلهای گوناگون هستند این بازی میتواند جذاب باشد.
اخیراََ تیم شکنیوز (Shacknews) با فیلیپ تیبیتوسکی (Philip Tibitoski)، رئیس استودیوی یانگ هُرسز (Young Horses) و خالق Bugsnax، مصاحبهای داشته است. وی در جریان این گفت و گو توضیح داد که بازی “به ارزش سه بازی مختلف شامل مکانیکهای مختلف میشد” اما تیم سازنده آنها را محدودتر کرد.
در جذابترین بخش مصاحبه آمده است که تیم یانگ هورسز مجبور شد تا مکانیکهای اساسی Bugsnax را محدود کند. در سال ۲۰۱۴ تیم توسعه در حال بررسی ایدههای موجود برای ساخت بازی بعدی خود بودند و Bugsnax در صدر این ایدهها قرار داشت. در آن زمان بازی مورد نظر آنها بسیار متفاوت بود و تیم توسعه به همین دلیل مجبور شد مکانیکهای مختلف را محدود و متمرکزتر کند. شما میتوانید مصاحبهی کامل را از اینجا ببینید.