پی سی عناوین The Elder Scrolls 6 و Starfield توسط نسخه‌ی جدید موتورگرافیکی بتسدا در دست ساخت قرار دارند - پی سی

دو بازی مورد انتظار The Elder Scrolls 6 و Starfield توسط نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی موتورگرافیکی بتسدا در دست ساخت قرار دارند.

مدت زیادی می‌شود که از رونمایی ابتدایی دو بازی Starfield و The Elder Scrolls 6 از سوی بتسدا (Bethesda) می‌گذرد و طرفداران مشتاقانه منتظر شنیدن اطلاعات بیشتر هستند. این عناوین برای اولین بار در E3 2018 رونمایی شدند و پس از آن هیچگونه جزئیاتی پیرامون پروژه‌های مذکور به اشتراک گذاشته نشد. در آخرین اخبار متوجه شدیم مایکروسافت کمپانی مادر بتسدا یعنی زنیمکس مدیا (ZeniMax Media) را خریداری کرده است و خوشبختانه این خبر بزرگ باعث شد جزئیات کمی در رابطه با توسعه‌ی TES 6 و Starfield منتشر شود.

در وبلاگ رسمی تاد هاوارد (Todd Howard) از تیم بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios) در رابطه با ورود به زیرمجموعه‌ی اکس‌باکس صحبت کرد و البته بخشی از سخنان او به توسعه‌ی عناوین بزرگ توسط این شرکت بر می‌گردد. به طور خلاصه، هاوارد ابتدا در رابطه با همکاری‌های متعدد بتسدا با اکس‌‌باکس از زمان عرضه‌ی Morrowind و همچنین روابط بی‌نظیر شکل گرفته با مایکروسافت صحبت کرد که البته آن را دلیلی بر ملحق شدن به آن‌ها توصیف کرد.

سپس هاوارد به طور خلاصه در مورد Starfield و The Elder Scrolls 6 نیز موضوعاتی را مطرح کرد:

تکنولوژی‌های قرار گرفته درون کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس/اس نیز بخشی از تجربه‌های آینده محسوب می‌شود. این سیستم‌های جدید بهینه شده‌اند تا بتوانیم دنیا‌های وسیع‌تری را خلق و ارائه کنیم نه تنها شاهد پیشرفت گرافیک باشیم بلکه به بهترین شکل ممکن انتقال از نسلی به نسل‌ دیگر را نیز حس کنیم چرا که پردازنده‌ی داخلی و انتقال اطلاعات نیز به سطحی کاملاََ جدید دست پیدا کرده‌اند. تمامی این‌ها باعث شد از زمان Oblivion به بعد ما به شگرف‌ترین تغییر در تاریخ موتورگرافیکی بتسدا دست پیدا کنیم. تمامی تکنولوژی‌ها و موتورگرافیکی به‌روز شده و قسمت‌های مختلی بازبینی و طراحی مجدد شده است ، ما پس از ۲۵ سال شاهد توسعه‌ی اولین فرنچایز جدید خود یعنی Starfield هستیم که در کنار The Elder Scrolls 6 از موتورگرافیکی به‌روز شده‌ی Creation بهره خواهد برد.

بازسازی مجدد و اعمال تغییرات بزرگ در موتورگرافیکی بتسدا برای دو عنوان TES 6 و Starfield خبر چندان عجیب و شوکه کننده‌ای نیست. سال‌های زیادی می‌شود که بازی‌بازان با باگ‌های مختلفی در عناوین آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند که دلیل اصلی آن موتورگرافیکی تاریخ مصرف گذشته‌ی آن‌ها به حساب می‌آید. این مشکلات اغلب اوقات در نقش آفرینی‌های بزرگ آن‌ها مانند Fallout و The Elder Scrolls دیده می‌شود. اگرچه پس از عرضه با به‌روزرسانی‌های مختلف وضعیت بهتر می‌شود اما همچنان بازی‌بازان باگ‌های جدیدی در Skyrim کشف می‌کنند. تحول شگرف در موتورگرافیکی به طور حتم دلیل اصلی است که ما برای مدت طولانی مدت خبری از بازی‌های جدید آن‌ها نشنیده‌ایم و به طور حتم آن‌ها بخش عمده‌ای از زمان خود را صرف خلق موتورگرافیکی جدید کرده‌اند. امیدوار هستیم تغییرات در دست انجام مفید واقع شوند و ما شاهد عناوینی کامل و در عین حال کم مشکل باشیم.

تاریخ عرضه‌ی حدودی The Elder Scrolls 6 یا Starfield مشخص نیست اما می‌دانیم که ابتدا Starfield عرضه خواهد شد و TES 6 همچنان در مراحل پیش تولید یا ابتدایی ساخت قرار دارد. همچنین نکته‌ی جذاب ماجرا این است که تمامی عناوین بتسدا در روز عرضه برروی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) قرار خواهند گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.