پی سی عناوین استودیوهای اکس‌باکس در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱٫۶ میلیارد ساعت تجربه شده‌اند - پی سی

سال ۲۰۲۰ به دلایل مختلف یکی از سخت‌ترین سال‌ها از همه‌ی جوانب بوده است. عامل اصلی آن بدون شک همه‌گیری ویروس COVID-19 محسوب می‎‌شود. این ویروس در طول چند ماه گذشته زندگی عادی انسان‌ها را مختل کرده است. از نظر بازی‌های ویدئویی، امسال با عرضه‌ی عناوین مختلفی روبه‌رو بودیم. شیوع این ویروس باعث خلق آمار چشمگیری از لحاظ میزان ساعات تجربه‌ی بازی‌ها شده است که بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد.

آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بازاریابی اکس‌باکس، به‌تازگی در پست جدیدی در وب‌سایت Xbox Wire، از آمار خیره‌کننده‌ای پرده‌برداری کرد. وی اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰، بازی‌بازان بیش از ۱٫۶ میلیارد ساعت به تجربه‌ی عناوین استودیوهای بازی‌سازی اکس‌باکس (Xbox Game Studios) پرداخته‌اند. این آمار بسیار قابل توجه و خارق‌العاده است چرا که هنوز دو ماه دیگر تا پایان سال جاری میلادی فاصله داریم.

بدیهی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار از افراد در خانه مانده و به تجربه‌ی بازی‌های مختلف پرداخته‌اند. البته سیاست‌ها و مدل تجاری مایکروسافت نیز سهم بالایی در ثبت این آمار دارد. بازی‌های استودیوهای بازی‌سازی اکس‌باکس همگی از روز اول انتشار برروی سرویس Game Pass در دسترس هستند که موجب سهولت دسترسی به این بازی‌ها شده است. با توجه به اضافه شدن بتسدا (Bethesda) به زیر مجموعه‌ی مایکروسافت، احتمالاً شاهد افزایش چشمگیر آمار ساعات تجربه‌ی بازی‌ها خواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 50 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.