پی سی صدا پیشه‌‌ی بازی Call of Duty: Black Ops از عدم حضور در بازی Cold War ابراز ناامیدی کرد - پی سی

اگر قرار بود میان طرفداران Call of Duty در مورد اینکه کدام شخصیت‌ها مشهورترین یا محبوب‌ترین در این سری هستند، نظرسنجی کنند ، به احتمال زیاد دو نام در صدر لیست قرار دارند. کاپیتان پرایس Call of Duty: Modern Warfare که اخیراً در ظاهری جدید به بخش چند نفره‌ی بازی COD:MW اضافه شده و فرانک وودز (Frank Woods) از عنوان Call of Duty: Black Ops نیز در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد. عنوان جدید از سری Black Ops که قرار است به این سری اضافه شود، بازیگر صداپیشه برای یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سری از این که او دعوت نشده ناراحت است.

فرانک وودز در حال بازگشت به بازی Call of Duty: Black Ops Cold War است. این سرباز جنگجو درگیر وقایع بسیار مهمی در طول داستان این سری شده است. هنگامی که جدیدترین تریلر برای عنوان Cold War منتشر شد، طرفداران با دیدن Woods در آن شوکه شدند. با این حال، برخی ممکن است متوجه شده باشند که صدای کمی از سمت شخصیت اصلی شنیده می‌شود و این به این دلیل است که این بازی صداپیشه جدیدی دارد. در مصاحبه‌ای در یوتیوب ، جیمز سی برنز (James C Burns)  به سؤالات مخاطبان در مورد نقش‌های خودش پاسخ داد، البته فرانک وودز شخصیتی است که طرفداران آن می‌خواهند از آن اطلاعات داشته باشند. گرچه شاید آنقدر که تغییر صدا پیشه در بازی‌ای به اندازه‌ی Metal Gear Solid 5 و شخصیت Snake سر و صدا نکرده باشد، برنز ابراز علاقه داشت که دوباره بتواند در نقشی که یازده سال قبل در آن حضور یافت دوباره ظاهر شود. برنز می‌گوید دلیل از دست دادن این نقش کاملا برایش مبهم است. برخی شایعات به این ایده اشاره می‌کنند که به این دلیل که او روی حالت زامبی‌ها با استودیوی سازنده به‌نام تری آرک  (Treyarch) همکاری لازم را نکرده و شرکت اکتیویژن (Activision) او را از پروژه‌های آینده خارج کرد. اما برنز گفت که اصلا این چنین نیست. وی همچنین خاطرنشان کرد که هر کس دیگری انتخاب شود مطمئناً خوب عمل خواهد کرد، چون که می‌داند آن شخص قطعا یک حرفه ای است، اما اعتقاد دارد که او نقش را بهتر می‌شناسد. برنز در مورد بازی اینگونه واکنش نشان داده است:

من مطمئنم که این داستان درخشان خواهد بود. فقط اگر می‌توانستم تمام آنچه را می‌دانم بر روی کار بیاورم … مثل اینکه ۸۰،۰۰۰ پوند وزن داشتم تا به این چیز برسانم. فرصت بسیار خوبی به هر کسی که برای انجام این کار انتخاب می‌شود، به حساب می‌آید اما قطعا او سابقه من با وودز را ندارد. من ۱۱ سال با این مرد زندگی کردم و همه‌ی این عقاید و سوابق را در ذهنم دارم … و من آن مرد … را می‌شناسم!

ناامیدی برنز در مصاحبه مشهود است. چیزی که در کل عجیب است که Black Ops Cold War ادامه سری Black Ops است. اگر چه نشانه‌هایی حاکی از راه اندازی مجدد Black Ops نیز دارد، اما اکنون تأیید شده است که اتفاقات بازی Cold War بین بازی‌های Black Ops1 و Black Ops 2 اتفاق می‌افتد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.