پی سی شرکت مایکروسافت ویدئوی تحلیلی جدیدی از کنسول اکس‌باکس سری اس منتشر کرد - پی سی

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و پخش شدن شایعات و گزارشات فراوانی که در فضای مجازی منتشر شدند، شرکت مایکروسافت دیروز به صورت رسمی از ظاهر و ویژگی‌های کنسول اقتصادی اکس‌باکس سری اس رونمایی کرد و زمان عرضه‌ی آن را در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) اعلام کرد. حال امروز ویدئوی دیگری از کنسول اکس‌باکس سری اس منتشر شده است که به صورت عمیق‌تر و تخصصی‌تر به بررسی ویژگی‌هایی که طرفداران از آن انتظار دارند، خواهد پرداخت.

همچنین برخی از جزئیات بیشتر در یک پست خبری وب‌سایت Xbox Wire ارائه شده است. طبق این اطلاعات، کنسول اکس‌باکس سری اس از طریق فناوری Xbox Velocity Architecture خود می‌تواند سرعت ورودی/خروجی بیش از ۴۰ برابر بیشتری را نسبت به کنسول اکس‌باکس وان فراهم آورد. این کنسول میان‌رده‌ی نسل نهمی می‌تواند به صورت کامل از قابلیت Quick Resume پشتیبانی کرده و به مانند کنسول اکس‌باکس سری اکس در زمان عرضه‌ی خود از Dolby Atmos نیز استفاده خواهد کرد.

کنسول اکس‌باکس سری اس در رزولوشن خروجی خود به مانند اکس‌باکس سری اکس عمل نخواهد کرد. اکس‌باکس سری اکس قادر خواهد بود تا عناوین مختلف را با کیفیت خروجی ۴K به نمایش گذارد اما کنسول اکس‌باکس سری اس بازی‌ها را با کیفیت ۱۴۴۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد کرد که در صورت نیاز می‌تواند تا نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را نیز پشتیبانی نماید. همچنین باید توجه داشت که پردازنده‌ی گرافیکی کنسول اکس‌باکس سری اس از پردازنده‌ی گرافیکی کنسول اکس‌باکس وان ۳ برابر قدرتمندتر به حساب می‌آید. همچنین در خبر خوبی مشخص شد که معماری و ابزارهای توسعه‌ی دو کنسول نسل نهمی شرکت مایکروسافت با هم مطابقت دارند و توسعه‌دهندگان می‌توانند در حالی که از مزایای سخت‌افزار قدرتمند و تکنولوژی‌های برتر نسل نهمی کنسول‌های اکس‌باکس استفاده می‌کنند، ساخت و انتشار محتوای خود را به راحتی برروی هر دو کنسول انجام دهند.

دو کنسول اکس‌باکس سری اس و اکس‌باکس سری اکس هر دو در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) به بازار عرضه خواهند شد. در پایان می‌توانید به مشاهده‌ی ویدئوی جدید بررسی کنسول اکس‌باکس سری اس بپردازید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.