پی سی شرکت سونی ویدئویی را از چگونگی خلق دو عدد از تبلیغات دیواری خود در شهر برلین منتشر کرد - پی سی

شرکت سونی به تازگی ویدئویی را منتشر کرده است که در آن به دو عدد از بیلبوردهای تبلیغاتی بسیار زیبای خود در شهر برلین آلمان می‌پردازند. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا نگاهی به این ویدئوی جذاب داشته باشیم.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار شرکت سونی پنجمین نسل از خانواده‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن را روانه‌ی بازارهای جهانی کرد تا در کنار کمپانی مایکروسافت رسماً بازی‌بازان را وارد نسل جدید بازی‌های ویدئویی کندضضض.

شرکت سونی برای عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ در سراسر جهان تبلیغات گسترده‌ای را با انواع و اقسام روش‌های گوناگون از جمله تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردهای تبلیغاتی و دیوارنگاره‌ها تدارک دیده بود که گفته می‌شود یکی از پرهزینه‌ترین تبلیغات سراسری یک محصول در تمام تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی بوده است.

حال شرکت سونی به تازگی در کانال آلمانی زبان یوتیوب (YouTube) پلی‌استیشن ویدئویی را منتشر کرده است که به دو عدد از دیوارنگاره‌های زیبای خود در شهر برلین می‌پردازد که یکی از آن‌ها به کنسول پلی‌استیشن ۵ در کنار شعار ‘Play Has No Limits’ و دیگری به بازی انحصاری Ratchet & Clank: Rift Apart اختصاص دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدئوی جذاب را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰p | دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

 

همچنین مدتی قبل بود که شرکت سونی به مناسبت عرضه‌ی جهانی کنسول پلی‌استیشن ۵ نورپردازی‌های بسیار زیبایی را در سراسر جهان تدارک دیده بود که شما می‌توانید با مراجعه به این پست ویدئویی تماشایی مربوط به آن را مشاهده کنید.

در نهایت از شما کاربران عزیز می‌خواهیم تا نظر خود را در رابطه با این دیوارنگاره‌های تبلیغاتی با ما و دیگر اعضای و‌ب‌سایت گیمفا به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.