پی سی شرکت راک‌استار گیمز اولین تیزر از بزرگترین بسته‌ی الحاقی بازی GTA Online را منتشر کرد - پی سی

شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) به تازگی اولین تیزر از جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی GTA Online را منتشر کرده که باعث شده است برخی از طرفداران شروع به نظریه پردازای در رابطه با آن بکنند. با گیمفا همراه باشید تا علاوه بر تماشای تیزر تریلر منتشر شده از سوی شرکت راک‌استار، به جزئیات تکمیلی این موضوع بپردازیم.

همان‌طور که گفته شد، شرکت راک‌استار گیمز به تازگی اولین ویدئو از جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی GTA Online را منتشر کرده است که ادعا می‌شود بزرگ‌ترین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ای است که تا کنون برای این اثر توسعه یافته. شما در ادامه می‌توانید ویدئویی را که شرکت راک‌استار گیمز به تازگی در حساب رسمی توییتر (Twitter) خود از این بسته‌ی الحاقی منتشر کرده است را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

بر اساس این تیزر بسیاری از طرفداران گمان می‌کنند که قرار است جزیره‌ای جدید به نقشه‌ی بازی GTA Online اضافه شود که تعداد بسیاری از مأموریت‌های به‌روزرسانی آینده‌ی بازی در آن رخ خواهد داد. با این حال، اینکه ال روبیو (El Rubio) کیست و دقیقاً چه ارتباطی با اجساد برروی ساحل و همین‌طور مکان جدید بازی دارد، همچنان یک معمای سر به مهر است. آیا با یک باند خلافکاری بزرگ روبرو هستیم که قرار است داستان آن در مقطعی با شهر لس سانتوس (Los Santos)، مردم و دولت آن پیوند بخورد؟ یا قرار است با یک موضوع کاملاً متفاوت روبرو باشیم؟

نظر شما در رابطه با این تیزر ۱۰ ثانیه‌ای چیست؟ فکر می‌کنید چه ماجرایی در پشت این صحنه‌ها نهفته است؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.