پی سی شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - پی سی

شرکت راکستار استودیوی روفیان گیمز (Ruffian Games)، سازنده‌ی عنوان Crackdown 2، را خریداری کرده است. این استودیوی از این پس با نام راکستار داندی (Rockstar Dundee) شناخته خواهد شد.

شرکت راکستار استودیوی جدیدی را به زیرمجموعه‌ی خود اضافه کرده است. آن‌ها حالا مالکت روفیال گیمز هستند که از این به بعد با نام راکستار داندی به کار خود ادامه خواهند داد. این استودیو از سال گذشته برروی عناوین مختلف راکستار کار می‌کند و حتی بسیاری از اعضای تیم توسعه‌ی سری بازی‌های Manhunt و Grand Theft Auto نیز در میان آن‌ها وجود دارد. همچنین آن‌ها از سال گذشته آگهی‌های شغلی متعددی را منتشر کرده‌اند و به دنبال استعدادهای جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند.

همچنین لازم به ذکر است که روفیان گیمز برروی بازی‌های محبوب قدیمی مانند The Master Chief Collection نیز کار کرده است و این احتمال وجود دارد که آن‌ها برروی بازسازی عناوین قدیمی راکستار مانند Red Dead Redemption یا Manhunt کار کنند و آن‌ها را به صورت بهبود یافته به نسل بعد بیاورند.

از طرفی مطمئناََ شرکت راکستار در آستانه‌ی ورود به مراحل اساسی ساخت پروژه‌ی نسل بعدی خود قرار دارد و مطمئناََ برای عرضه و پشتیبانی از GTA 5 برروی کنسول‌های نسل بعدی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ به نیروی کمکی نیاز دارد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.