پی سی شایعه: مایکروسافت قبل از مراسم TGS 2020 اطلاعات بیشتری را از اکس‌باکس سری اکس و اس منتشر خواهد کرد - پی سی

طبق گزارشاتی که به تازگی یکی از اینسایدر (Insider)های مطرح صنعت بازی‌های ویدئویی منتشر کرده است، به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت قصد دارد قبل از شروع مراسم Tokyo Game Show 2020 اطلاعات بیشتری را در رابطه با کنسول اکس‌باکس سری اکس و همین‌طور کنسول تأیید نشده‌ی اکس‌باکس سری اس منتشر کند. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات تکمیلی این گزارش بپردازیم.

طبق اطلاعاتی که مدتی قبل منتشر شد، مراسم Tokyo Game Show 2020 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و شرکت مایکروسافت نیز به طرز غافلگیرکننده‌ای داخل این مراسم حضور خواهد داشت. با این حال طبق اطلاعاتی که به تازگی اینسایدر مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی که در توییتر (Twitter) با نام کاربری Klobrille شناخته می‌شود، منتشر کرده است، به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت قبل از برگزاری این رویداد، اطلاعات بیشتری را از دو کنسول اکس‌باکس سری اکس و اکس‌باکس سری اس (که البته همچنان وجود این کنسول از سوی شرکت مایکروسافت تأیید نشده است) منتشر خواهد کرد.

به تازگی یکی از بازی‌بازان در حساب توییتر خود اظهار کرده که امیدوار است رویداد بعدی که شرکت مایکروسافت تصمیم به انتشار اطلاعات بیشتری از کنسول (های) نسل نهمی خود را دارد، مربوط به مراسم Tokyo Game Show 2020 نباشد که Klobrille در جواب این شخص اطمینان داده است قبل از زمان برگزاری این مراسم اطلاعات بیشتری از اکس‌باکس سری اکس | اس منتشر خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید این پیام توییتری را مشاهده کنید.

طبق اطلاعاتی که شرکت مایکروسافت تا کنون منتشر کرده است، انتظار می‌رود کنسول اکس‌باکس سری اکس در تعطیلات سال ۲۰۲۰ (آبان-آذر ۱۳۹۹) به بازارهای جهانی عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.