پی سی شایعه: مایکروسافت سرمایه‌‌ی هنگفتی را به بخش اکس‌باکس تزریق کرده است - پی سی

آقای جف گراب می‌گوید مایکروسافت پول زیادی را به بخش اکس‌باکس و چیزی فراتر از یک خریداری استودیوهای مختلف تزریق کرده است.

با وجود این که مایکروسافت از قیمت و تاریخ عرضه‌ی دو کنسول نسل بعدی خود یعنی اکس‌باکس سری اکس و اکس‌باکس سری اس رونمایی کرده است اما آقای جف گراب (Jeff Grubb)، منبع داخلی مشهور، در توییتر جدید خود اعلام کرده است که تیم ارشد مدیریت مایکروسافت هنوز از تمامی برگ‌های برنده‌ی خود برای چشم‌انداز نسل بعدی رونمایی نکرده است.

آقای گراب در ویدیوی جدید در این مورد بحث کرد که استراتژی مایکروسافت و سونی در نسل بعد به چه شکل خواهد بود. شرکت مایکروسافت در حال حاضر برروی یک راز کار می‌کند که به احتمال زیاد تا قبل از عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی (۲۰ آبان) از آن پرده‌برداری خواهد کرد تا میزان فروش را به اندازه‌ی قابل توجه‌ای افزایش دهد. وی در این باره توضیح می‌دهد که مایکروسافت به دنبال سازندگان ترد-پارتی است تا سرمایه‌ی هنگفتی را در پروژه‌های آن‌ها وارد کند.

البته این تنها به خرید استودیوهای تولید کننده‌ی بازی یا نرم‌افزار محدود نمی‌شود بلکه چیزی فراتر از آن خواهد بود. گراب در این باره توضیح داد:

مایکروسافت برروی چیزی سرمایه‌گذاری کرده است که فراتر از خرید استودیو و گیم‌پس خواهد بود

در ادامه آقای گراب اعلام کرد که منبع او هیچ جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و قصد چنین کاری را ندارد.

در روزهای گذشته شرکت مایکروسافت همکاری EA Play با گیم‌پس را اعلام کرد که نظر مثبت بسیاری از بازی‌بازان را نیز به خود جلب کرد. از طرفی آن‌ها همکاری با بانجی (Bungie) در رابطه با ارائه‌ی Destiny 2: Beyond Light برروی گیم‌پس را تمدید کردند، نسخه‌ای که شامل بهبود گرافیکی برروی سری اس و سری اکس خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ سرمایه‌گذاری هنگفت مایکروسافت به چه چیزی مربوط می‌شود؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.