پی سی شایعه: مایکروسافت در مذاکرات خرید شرکت بانجی بارها با شکست مواجه شده است - پی سی

سازنده‌ی بازی Destiny 2 یعنی بانجی (Bungie) از طریق ارائه‌ی محتویات اضافه و بسته‌های الحاقی متعدد به سرویس اکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) باعث غنی‌تر شدن آن شده است اما اخیراََ شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر این که مایکروسافت خواهان خرید این استودیو و اضافه کردن آن به جمع استودیو‌های خود است.

آقای ایمران خان (Imran Khan)، ویراستار سابق گیم‌اینفورمر (GameInformer)، در پادکست اخیر گیمزبیت (GamesBeat) و در گفت و گو با جف گراب (Jeff Grubb) به این نکته اشاره کرد که تیم مدیریتی مایکروسافت چندین بار به دنبال خرید بانجی رفته‌اند اما با شکست مواجه شده‌اند.

آقای گراب در این باره گفت:

من شنیده‌ام این مذاکرات به طور مداوم با شکست رو به رو شده‌‌اند و در حال حاضر قیمت درخواستی بانجی بسیار بالا بوده و مایکروسافت موافقت نکرده است.

بانجی در سال ۲۰۰۷ از مایکروسافت جدا شد و به توسعه‌ی محتویات خاص خود ادامه داد اما بهای آن واگذاری آی‌پی بود که برای آن سال‌ها زحمت کشیده بودند. مایکروسافت حاضر شد در ازای دریافت حق و حقوق این سری بازی مالکیت استودیو را از دست دهد. در ادامه بانجی قراردادی ده ساله با اکتیویژن (Activision) امضا کرد. از سال ۲۰۱۷ تا به امروز شرکت بانجی به صورت مستقل فعالیت می‌کند و توانست سود کلانی از سری Destiny بدست بیاورد.

نظر شما در این باره چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.