پی سی شایعه: شعبه‌‌های مونترال و آستین بتسدا احتمالاً در حال کار برروی یک بازی جدید هستند - پی سی

طبق آگهی‌های استخدامی منتشر شده، به نظر می‌رسد شرکت بتسدا سافتورکس (Bethesda Softworks) به دنبال جذب افرادی برای ساخت یک بازی جدید است. بر اساس این فهرست شغلی، شعبه‌های مونترال و آستین بتسدا احتمالاً به دنبال ساخت یک اثر جدید هستند.

به دنبال انتشار این گزارش، برخی از طرفداران به جستجو در مورد آگهی‌های استخدامی منتشر شده پرداختند تا ببینند این فهرست شغلی ممکن است به چه بازی‌هایی ارتباط داشته باشد. در همین راستا برخی از افراد و اینسایدرها حدس و گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص پروژه‌ی جدید بتسدا مطرح کرده‌اند.

اخیراً کاربر Skullzi که یکی از اینسایدرهای صنعت بازی محسوب می‌شود، معتقد است که فهرست استخدامی جدید بتسدا احتمالاً به دو بازی جدید با عناوین Spyteam و Giant Monster ارتباط دارد. زبان مربوط به “نرم‌افزار کاربردی موبایل” در Giant Monster News با چند مورد از این آگهی‌های استخدام مرتبط است. همچنین گفته می‌شود این آگهی اسخدام ممکن است برای کامل کردن تیم توسعه‌ی عناوینی مانند Starfield و The Elder Scrolls VI باشد. با این حال، هنوز چیزی به صورت رسمی در این باره اعلام نشده است.

در هر صورت این آگهی استخدام جدید بتسدا نشان می‌دهد تعدادی فرصت شغلی جدید برای توسعه‌دهندگان در شعبه‌های آستین و مونترال این شرکت وجود دارد. با وجود طیف گسترده‌ای از موقعیت‌های شغلی، به نظر می رسد که این شرکت در تلاش است تا استعدادهای مختلف را در بخش توسعه‌ی بازی‌ها جذب نماید. علاوه بر این با توجه به اینکه بتسدا اخیراً توسط مایکروسافت خریداری شده است، وضعیت فعلی این شرکت توسعه‌دهنده تحت حمایت اکس‌باکس باید دارای امنیت شغلی خاصی برای افرادی باشد که می‌خواهند به این شرکت تازه خریداری شده و حامیان آن بپیوندند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.