پی سی شایعه: ریمستر Bloodborne توسط یک خرده‌فروشی فرانسوی برای پلی‌استیشن ۵ فاش شد - پی سی

در طول چند ماه گذشته شایعات بسیاری در مورد نسخه‌ی ریمستر بازی Bloodborne منتشر شده‌اند. در حالی که تاکنون هیچ چیزی در این خصوص به صورت رسمی تایید نشده، اما یک خرده‌فروشی فرانسوی به‌تازگی ریمستر این بازی را برای کنسول پلی‌استیشن ۵ لیست کرده است.

خرده‌فروشی فرانسوی Fnac که پیش‌تر تاریخ پیش‌فروش کنسول پلی‌استیشن ۵ را لو داده بود، اخیراً بازی Bloodborne را برای پلی‌استیشن ۵ لیست کرده است. البته اکنون نام بازی حذف شده و ممکن است یک اشتباه صورت گرفته باشد. اما از آن جایی که این خرده‌فروشی پیش‌تر تاریخ آغاز پیش‌فروش پلی‌استیشن ۵ را به صورت دقیق فاش کرده بود، ممکن است این لیست جدید نیز درست از آب دربیاید.

البته این اولین بار نیست که شاهد شایعه‌ای در خصوص ریمستر بازی Bloodborne هستیم. اوایل تابستان امسال شایعاتی در خصوص انتشار این ریمستر برای کنسول نسل بعدی پلی‌اسیتشن ۵ و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. هنوز این ریمستر به صورت رسمی تایید نشده، اما اما این لیست جدید Fnac احتمال معرفی این ریمستر را در آینده‌ای نزدیک بالا برده است.

از نظر فنی نسخه‌ی اصلی Bloodborne برروی پلی‌استیشن ۵ قابل بازی است، زیرا این کنسول به لطف قابلیت Backward از بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال بسیاری از طرفداران منتظر معرفی نسخه‌ی ریمستر و ارتقا یافته‌ی این بازی هستند.

همچنین بر اساس برخی گزارش‌ها، نسخه‌ی دوم بازی Bloodborne به این زودی‌ها معرفی و منتشر نخواهد شد و بازی‌بازان باید مدت زمان زیادی را برای انتشار آن منتظر بمانند. استودیوی فرام سافتور (From Software) در حال حاضر با همکاری جرج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) مشغول کار برروی بازی Elden Ring است و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات جدیدی از آن منتشر گردد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.