پی سی شایعه: حالت بتل رویال در سال ۲۰۲۱ به بازی Halo Infinite اضافه خواهد شد - پی سی

طبق اطلاعات جدید منتشر شده در توییتر  GameLeaksRumors، به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ میلادی حالت بتل رویال به بازی Halo Infinite اضافه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

از زمان اعلام تاخیر عنوان Halo Infinite، اطلاعات بسیار اندکی از این بازی منتشر شده است. حال طبق جزئیات ارائه شده در توییتر GameLeaksRumors این بازی دارای حالت بتل رویال نیز خواهد بود و در سال ۲۰۲۱ به آن اضافه خواهد شد. این منبع اشاره می‌کند که این بازی عملکردی مشابه Halo: The Master Chief Collection خواهد داشت و بازی به صورت چندین فصل منتشر خواهد شد.

همچنین بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی این منبع، به نظر می‌رسد انتظار دو عنوان فرعی از مجموعه‌ی Halo در دستور کار قرار دارد. علاوه بر این، انتظار می‌رود موتور SlipSpace نیز به‌روزرسانی شود. این شایعات ابتدا در ماه اکتبر منتشر شدند و اکنون اطلاعات جدید از آن از طریق Reddit منتشر شده است.

طبق این شایعات، به نظر می‌رسد استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به دنبال اضافه کردن یک حالت بتل رویال به بازی Halo Infinite خواهد بود. احتمالاً این حالت در سال ۲۰۲۱ به بازی اضافه می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم، این منبع به دو عنوان فرعی از Halo اشاره کرده است. به نظر می‌رسد یکی از این دو بازی احتمالاً دنباله‌ی عنوان Halo Wars باشد. بازی دیگر ممکن به دنباله‌ی داستان Fireteam Osiris از Halo 5 مرتبط باشد.

منبع گفته شده می‌گوید هنوز پایان دقیقی برای بازی Halo Infinite مشخص نشده است و ظاهراً ۳۴۳ اینداستریز پایان‌های مختلفی را آزمایش می‌کنند که بتواند تاثیر بزرگی بر آینده‌ی این فرنچایز داشته باشد. با توجه به تاخیر صورت گرفته، کار برروی محتوای جدید از سوی تیم توسعه‌دهنده منطقی خواهد بود.

هیچ یک از این اطلاعات ارائه شده معتبر و دقیق نیستند؛ بنابراین آن‌ها در قالب شایعه قرار می‌گیرند. در هر صورت باید تا زمان انتشار اطلاعات و جزئیات رسمی در خصوص این بازی منتظر بمانیم.

بازی Halo Infinite در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ میلادی برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس، سری اکس، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.