پی سی شایعه: تصاویری از Starfield فاش شد - پی سی

اخیراََ تصاویری فاش شده است که احتمال دارد به بازی نسل بعدی بتسدا (Bethesda) یعنی Starfield مرتبط باشد، عنوانی که صرفاََ برای پلتفرم‌های نسل بعدی توسعه پیدا می‌کند.

اخیراََ بازی Starfield مبحثی بوده است که در بسیاری از گفت و گوهای پیرامون بازی‌های ویدیویی مطرح می‌شود. برای اثری که نه گیم‌پلی آن را دیده‌ایم و نه تصویری درون‌بازی از آن مورد بررسی قرار گرفته چنین سطح از انتظاری قابل توجه است که البته دلیل اصلی آن سابقه‌ی بسیار خوب بتسدا در عناوین نقش‌آفرینی به حساب می‌آید. به تازگی مایکروسافت شرکت بتسدا را خریدرای کرد که به طور خودکار باعث می‌شود عناوین درجه‌ یک آن‌ها نیز تیتر اول بسیار از وبسایت‌های گیمینگ شود. حال به نظر می‌رسد چند تصویر از Starfield فاش شده باشد که البته کامل نبودن اثر را تایید می‌کند و به نظر می‌رسد مدت زیادی تا کامل شدن آن زمان لازم است

تصاویر مذکور ابتدا از طریق Imgur و سپس توسط کاربری با نام Electrical-Ad-8659 در رد‌ایت (Reddit) به اشتراک گذاشته شدند. یکی از تصاویر شامل رابط کاربری نیز می‌شود که البته به نظر می‌رسد برای کنترل کپسول اکسیژن و یک سری المان دیگر طراحی شده باشد. تصویر دیگر نیز مربوط می‌شود به یک مدل از سفینه‌ی فضایی با طراحی پیچیده. سومین تصویر نیز به نظر می‌رسد مستقیماََ از درون بازی گرفته شده است که البته زاویه‌ی دید سوم شخص را در کنار رابط کاربری و یک سفینه‌ی فضایی عظیم نشان می‌دهد.

به احتمال زیاد این رابط کاربری به این منظور طراحی شده است که بقاء خود در فضا را تحت کنترل داشته باشید و با توجه به المان‌های مختلفی که در آن دیده می‌شود احتمالاََ پیچیدگی‌های زیادی در این وجود خواهد داشت. از طرفی تصاویر نشان می‌دهد که پروژه راه زیادی را در پیش دارد و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها در دسترس طرفدارا قرار گیرد. آقای تاد هاوارد (Todd Howard)، مغزمتفکر این اثر، قبلاََ گفته بود که در سال ۲۰۲۱ جزئیات رسمی از آن به اشتراک گذاشته می‌شود.

اگر به قسمت‌های مختلف تصویر سفینه‌ی فضایی دقت کنید، متوجه‌ی جزئیات آن خواهد شد. این سفینه‌ی فضایی شامل پنل‌های گوناگون، پلتفرم، مخزن‌های هیدروالکتریک و موارد مختلف دیگر می‌شود. این سطح از جزئیات به راحتی نشان می‌دهد که سفینه‌ی فضایی در این بازی اهمیت ویژه‌ای دارد و از طرفی پیچیدگی‌های خاص خود را خواهد داشت.

این خبر در سطح یک شایعه اعتبار دارد و ممکن است تصاویر مذکور ارتباطی با Starfield نداشته باشند بنابراین چیزی را قطعی تصور نکنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.