پی سی شایعه: بازی Resident Evil: Village در یک فروشگاه آسیایی برای نسل هشتم و نهم لیست شد - پی سی

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی، بسیاری از بازی‌بازان و کاربران هم برای شروع یک دوران جدید از صنعت بازی‌های ویدئویی اشتیاق دارند و هم از طرفی نگرانی‌ها و انتقاداتی را به برخی اتفاقاتی که قرار است در این نسل جدید رخ دهد، به گونه‌های مختلفی نشان می‌دهند. یکی از این موضوعات افزایش قیمت بازی‌های نسل نهمی به شمار می‌آید که تاکنون موضوع بحث بسیاری از انجمن‌های بازی و توسعه‌دهندگان و کارشناسان بوده است. حال طبق گزارشی غیررسمی به نظر می‌رسد که طرفداران بازی Resident Evil: Village نیز باید هزینه‌ی بیشتری برای نسخه‌ی نسل نهمی آن بپردازند.

اخیراً در فروشگاه Play-Asia، عنوان Resident Evil: Village برای کنسول پلی‌استیشن ۵ لیست شده است و همانطور که انتظار دارید، برپسب قیمتی ۶۹٫۹۹ دلاری را دریافت کرده است. همچنین نسخه‌ای برای کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز لیست شده و برپسب قیمتی ۵۹٫۹۹ دلاری را به همراه دارد. با این حساب باید در نظر داشت که این اطلاعات هنوز در حد شایعه هستند؛ چرا که شرکت کپکام (CapCom) هنوز هیچ اطلاعات رسمی در این باره برای هواداران منتشر نکرده است.

بازی Resident Evil: Village هم‌اکنون در حال توسعه بوده و قرار است برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اس و سری اکس، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در تاریخ نامشخصی عرضه گردد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.