پی سی شایعه: بازی Mass Effect Trilogy Remastered برای نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد - پی سی

ظاهراً تا زمانی که شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به صورت رسمی نسخه‌ی ریمستر Mass Effect Trilogy را معرفی نکند، شاهد انتشار اخبار ضد و نقیضی در مورد نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی خواهیم بود. طبق شایعات و اطلاعات فاش شده از خرده فروشی‌ها، نسخه‌ی ریمستر این مجموعه‌ی محبوب قرار است در تاریخ ۲۴ مهر ۱۳۹۹ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود. اما آقای جف گراب (Jeff Grubb) به تازگی ادعا کرده است که بازی‌بازان نباید منتظر نسخه‌ی نینتندو سوییچ این عنوان باشند.

طق گزارش وب‌سایت Nintendo Life، جف گراب در طی یک ویدئوی جدید در مورد بازی Mass Effect Trilogy Remastered صحبت کرده و به شایعات پیرامون انتشار نسخه‌ی ننیتندو سوییچ آن واکنش نشان داده است. اگر به خاطر داشته باشید، الکترونیک آرتس در اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد ۷ بازی را در سال جاری برای کنسول ترکیبی نینتندو منتشر کند. از میان عناوین این شرکت، تاکنون شاهد Burnout Paradise Remastered بوده‌ایم و این در حالی است که Apex Legend نیز قرار است در پاییز امسال برای این کنسول عرضه شود. به همین خاطر، طرفداران حدس زده بودند که Mass Effect Trilogy Remastered عنوان بعدی در نظر گرفته شده برای نینتندو سوییچ است؛ البته تا به امروز شاهد لیست شدن این نسخه‌ از بازی توسط دو خرده فروشی Gaming Replay و Herni-Svet نیز بوده‌ایم.

اما جف گراب که یکی از خبرنگاران و منابع داخلی باسابقه‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود، در طی ویدئوی گفته شده با اطمینان کامل اعلام کرد از میان عناوین الکترونیک آرتس که برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده‌اند، Mass Effect «قطعاً» یکی از این بازی‌ها نیست. او در این ویدئو تایید کرد که هفته‌ی آینده اطلاعات بیشتری را از بازی به اشتراک خواهد گذاشت. جالب است بدانید که به گفته‌ی گراب، این بازی با عنوان «Legendary Edition» معرفی خواهد شد.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است: آیا اصلاً الکترونیک آرتس قصد دارد این بازی را برای نینتندو سوییچ نیز عرضه کند؟ اگر جواب مثبت است، پس در چه زمانی شاهد عرضه‌ی این نسخه خواهیم بود؟ امیدواریم که آقای گراب بتواند هفته‌ی آینده به سوالات پاسخ دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.